RU

НАБУ офіційно підтвердило непричетність АТБ до ситуації з гуманітаркою в Запоріжжі

Читать на русском

В НАБУ підтвердили, що АТБ не має жодного відношення до ситуації з гуманітаркою в Запоріжжі

Читать на русском
НАБУ офіційно підтвердило непричетність АТБ до ситуації з гуманітаркою в Запоріжжі

В НАБУ підтвердили, що АТБ не має жодного відношення до ситуації з гуманітаркою в Запоріжжі

Після низки фейкових повідомлень про нібито причетність мережі АТБ до продажу гуманітарної допомоги в Запоріжжі, які  з'явилися в десятках інтернет-ЗМІ наприкінці серпня, компанія АТБ-Маркет звернулася за роз'ясненнями до НАБУ. Нагадаймо, тоді недостовірна та неперевірена інформація розповсюджувалася з посиланням на нібито працівника антикорупційного бюро Євгена Шевченка.

У більшості випадків інтернет-ресурси навіть не звернулися за коментарем до АТБ, хоча така можливість завжди є. Тож у повідомленнях містилася лише одна неперевірена, недостовірна та заснована на неправдивих судженнях точка зору. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу АТБ.

І це ще не все. Як говориться в офіційній відповіді Національного антикорупційного бюро Україні, «станом на момент отримання запиту, зазначена у ньому особа не є працівником Національного бюро, а отже НАБУ не несе відповідальності за зміст її заяв...». Простіше кажучи, фейкові повідомлення розповсюджувала не менш фейкова особа. Окрім того, лідер вітчизняного ритейлу не згадується у жодних кримінальних впровадженнях. Більш того, в НАБУ запевнили, що навіть процесуального статусу «фігурант кримінального впровадження» у діючому законодавстві України не існує. Хто ж саме та з якою метою намагався кинути тінь на бездоганну репутацію дійсно патріотичного бізнесу, лишається лише здогадуватись. Але розхитувати країну під час війни, намагатися вивести з рівноваги системний та соціально-орієнтовний український бізнес – питання, які потребують сьогодні не більш пильної уваги з боку тих самих правоохоронних органів, на кшталт НАБУ. Адже саме АТБ сьогодні фактично є форпостом продовольчої безпеки країни. З перших днів війни компанія надає підтримку українським військовим, внутрішнім переселенцям, медичним установам, збирає кошти на лікування постраждалих дітей. Понад три тисячі працівників АТБ вступили до лав ЗСУ, змінили звичну уніформу на військове спорядження та стали на захист Української Незалежності і Суверенітету. А тим часом десятки тисяч їхніх колег у різних куточках нашої країни, також ризикуючи власним життям, стоять на варті продовольчої безпеки й заслуговують лише на подяку.

Компанія подала запит до НАБУ
Компанія подала запит до НАБУ
І отримала таку відповідь
І отримала таку відповідь

Ситуацію на своїй сторінці прокоментував генеральний директор компанії АТБ Борис Марков.

"Фіналізуючи тему запорізької гуманітарки. Як-то кажуть - що й очікувалось! Трошки історії події. Наприкінці серпня НАБУ провело серію обшуків у запорізьких високопосадовців, щодо їх можливої причетності до привласнення гуманітарної допомоги. Один із «агентів НАБУ» невдовзі у своєму повідомлені заявив, що ця гуманітарка нібито реалізовувалась у нашій мережі. Його вислів підхопили десятки медіа-ресурсів та розігнали по всьому вітчизняному інформпростору. Тепер по суті. На поданий нами офіційний запит до НАБУ за роз’ясненнями отримали офіційну відповідь про наступне: «Станом на момент отримання запиту, зазначена у ньому особа не є працівником Національного бюро, а отже НАБУ не несе відповідальності за зміст її заяв...». Простіше кажучи, фейкові повідомлення розповсюджувала не менш фейкова особа. Й по-друге. Компанія «АТБ-маркет» не є фігурантом будь-яких кримінальних впроваджень. Більш того, НАБУ повідомили, що навіть процесуального статусу «фігурант кримінального впровадження» у діючому законодавстві України не існує. Листи додаються. З приводу цього виникає два, скоріш за все риторичних, питання. Перше. Чи має сьогодні право, під час війни, будь-який блогер, громадський діяч, просто публічна особа, прикриваючись статусом поважних державних інституцій, транслювати від себе заздалегідь неправдиву та недостовірну інформацію? Розхитуючи суспільство, свідомо ставлячи під удар системний й патріотичний бізнес? Друге. Чи мають сьогодні право, під час війни, нібито незаангажовані українські медіа оприлюднювати на своїх ресурсах неперевірену інформацію, без будь-яких спроб отримати об’єктивний коментар від першоджерела? Ставлячи в черговий раз під сумнів свою власну професійну спроможність дотримуватись відповідних журналістських стандартів? Агов, «шановні»! Досить хайпувати на відомих брендах, отримуючи для себе тисячі хибних вподобайок та репостів. Монетизуючи свої ресурси, наробляючи мінливий рейтинг та штучний охват. Йде війна! У всіх нас є єдині спільні завдання та спільна мета. Перемогти ворога, підтримати наших воїнів та державу у цій боротьбі. Хоча, може для вас це «не на часі»?", – написав він.

Партнерський матеріал

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.