У IT-системі “Укрзалізниці” стався збій. Через це люди не можуть придбати квитки через сайт та мобільний застосунок. Також не працюють сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресслужбу “Укрзалізниці”.
Як зазначив національний перевізник про цю проблему вже знають, а фахівці працюють над її скорішим усуненням. Наразі на вокзалах на касах збільшили кількість працівників для обслуговування пасажирів. Для зв'язку з перевізником на час проведення робіт використовуйте сторінки "Укрзалізниці" у соціальних мережах.
⠀
Нагадаємо, що 19 березня, ворог завдав чергового удару по залізничній інфраструктурі Дніпропетровської області. Писали ми також, що у потяг Дніпро-Львів додали новий спальний вагон. І повідомляли, що у лютому у Дніпрі проходила виставка оновлених локомотивів.