Про важливі зміни для клієнтів повідомив “ПриватБанк”. Кілька корисних функцій стали доступні після оновлення застосунку “Приват24”. Зокрема, стало легше зв'язатись з банком в разі виникнення будь-якого питання.
Це можна зробити телефоном або через соціальні мережі. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Інформатор Україна.
Оновлення слід шукати у верхньому правому куточку застосунку. Там з'явилося нове єдине меню "Комунікації" у вигляді зелених навушників з мікрофоном. Через опцію "Допомога онлайн" або прямим дзвінком можна легко зв'язатися з банком. Крім того, зробити це можна через месенджери та соціальні мережі.
Також для клієнтів є можливість переглянути історію усіх поданих заявок та повідомити “ПриватБанк” про шахрайство. Крім того, “Приват24” пропонує послугу регулярного поповнення для вкладників. Налаштувати її можна, відкривши інформацію про депозит і натиснувши кнопку "Регулярне поповнення".
Нагадаємо, 29 квітня у роботі “ПриватБанку” стався масштабний збій. Раніше ми писали, що “ПриватБанк” змінив правила замовлення готівки в іноземній валюті. Також читайте, що "ПриватБанк" не повертатимуть колишнім власникам.