RU

Українці обрали дизайн нової марки до Дня захисту дітей: як вона виглядатиме

Читать на русском

Читать на русском
Українці обрали дизайн нової марки до Дня захисту дітей: як вона виглядатиме
Як виглядатиме дизайн нової марки до Дня захисту дітей

Українці обрали дизайн нової марки, яку випустять в обіг 1 червня на День захисту дітей. Голосування проводили в застосунку “Дія”. Участь взяли понад 457 тисяч громадян. 

Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію Інформатор Україна. Так, за результатами опитування, найбільше голосів отримала робота “Найзаповітніша мрія”. 

“Найзаповітніша мрія”
“Найзаповітніша мрія”

Голоси розподілилися так:

  1. Найзаповітніша мрія — 218 969 голосів;
  2. Все буде Україна — 56 505 голосів;
  3. Жовто-блакитні мрії — 49 404 голосів;
  4. Щастя — це бути вдома — 48 988 голосів;
  5. Голуб миру — 43 012 голосів;
  6. По дорозі в майбутнє — 34 750 голосів;
  7. Планета Україна — 17 177 голосів.

“Враховуючи тисячі коментарів, які підтримали інших наших учасників (а нагадую, тут всі художники – це діти), окрім роботи-переможця у поштовому випуску "Діти Перемоги малюють Україну майбутнього", ми додатково надрукуємо найбільш рейтингові дитячі роботи фінального голосування", - написав генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський. 

Раніше ми писали, що поштова марка “Русскій воєнний корабль, іді …!” з’явилася у продажу. Писали ми й про те, що 9 травня “Укрпошта” випустить нову марку «Гвардія Наступу». Також читайте, що “Укрпошта” випустила марки з писанками різних регіонів України

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.