"Укрзалізниця" змінила правила перевезення пасажирів: що нового

Софія Скорик

Відтепер “Укрзалізниця” повертатиме повну вартість квитка навіть після відправлення поїзда. Скористатися такою можливістю можна протягом першої години. Раніше компанія компенсувала лише 10% від ціни. 

Проте кошти за плацкарт згорають повністю. Повернути квиток після відправлення можливо тільки офлайн. Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію “Укрзалізниці”

Отримати всі витрачені кошти можна за однієї умови: повернути квиток за 6 годин до відправлення. Ще донедавна це було можливо лише за 9 годин до поїздки. 

“Правила, якими ми керувались раніше, були прийняті ще у 2006 році, а останні зміни в них вносились у 2019 році: вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці і обмежували нас в наданні якісного сервісу перевезень”, — йдеться у повідомленні.

Раніше ми писали, які речі забувають пасажири у вагонах "Укрзалізниці". Також читайте, що "Укрзалізниця" отримала 15 нових залізничних вагонів. Писали ми й про те, що в “Укрзалізниці” з’являться “комфортні набори”.

No ad for you