RU

Кризові рішення та оптимізація: поради й нові послуги для бізнесу від комунікаційної агенції Barbaro communications

Читать на русском

Кризові рішення та оптимізація: поради й нові послуги для бізнесу від комунікаційної агенції Barbaro communications

Читать на русском
Кризові рішення та оптимізація: поради й нові послуги для бізнесу від комунікаційної агенції Barbaro communications

Кризові рішення та оптимізація: поради й нові послуги для бізнесу від комунікаційної агенції Barbaro communications

В перші дні повномасштабного вторгнення росії український бізнес фактично зупинився. Однак перший шок минув, життя триває, а люди потребують роботи, послуг, відпочинку тощо.

Тому компанії потрохи відновлюють свою діяльність. В липні, згідно з опитуваннями, майже третина підприємців відновили свою роботу в повному обсязі.

Разом з тим, середній та малий бізнес наразі знаходиться в надскладних умовах та потребує підтримки. Власне тому, команда комунікаційної агенції Barbaro communications вирішила дещо змінити звичний формат роботи та підготувати кілька антикризових пакетів рішень для українських підприємців. 

Оптимізація в кризу

“Навіть у війну бізнес працює, чим ми дуже пишаємося. Хтось відновлюється після паузи, хтось змінив профіль, а хтось навіть знайшов натхнення та сили запустити нову компанію. За інших обставин, бізнес звертався до нас з проханням запустити бренд та роботу соціальних мереж, сформувати контент-план, організувати івент, допомогти вийти в інформаційне поле, підготувати антикризові рішення тощо. Та наразі підприємцям складно утримувати повноцінний пресофіс. Але комунікація їм все одно потрібна, і навіть більше ніж у мирні часи”, – наголошує Богдана Остапик, засновниця та СЕО Barbaro communications. 

Власне тоді команда агенції почала шукати варіанти, як допомогти бізнесу та оптимізувати роботу у такий спосіб, щоб вона не потребувала завеликих бюджетів і разом з тим, була дієвою. 

Так вдалося сформувати цілу низку нових послуг:

1. Комунікаційний аудит. Він підійде бізнесу, який вже існує на ринку певний час, але його не дуже влаштовують результати комунікаційної роботи. Можливо, замало клієнтів, забагато негативних відгуків чи просто є потреба змінити позиціонування, вивести новий товар/послугу на ринок тощо. 

“Ми зі свого боку аналізуємо позиціювання фірми, появи в медіа, соціальні мережі тощо. Знаходимо слабкі сторони та даємо поради, як їх виправити. На відміну від класичного, розгорнутого аудиту, такий варіант бюджетний, швидкий та чудово підійде для перших помітних результатів. Ми не забираємо на себе весь пресофіс, але збоку радимо, що і як можна змінити”, – пояснює Богдана Остапик.  

2. Розробка контент-плану. Насправді – це дуже дієвий та важливий інструмент. Досить часто в компанії вже є піарник або менеджер, вони слідкують за роботою копірайтерів, розміщенням публікацій тощо. Та часом таке навантаження завелике на одну людину. Тому в Barbaro communications вирішили запропонувати послугу з підготовки контент-плану. Тобто організації не треба наймати ще одну людину або ціле агентство – окрема команда може підготувати теми для соціальних мереж, блогів, наповнення сайту, згенерувати ідеї, розробити план тощо. Розписати, де та коли краще публікувати матеріали. Така систематизація допомагає працювати рівномірно та системно. 

Ця ж послуга підійде і бізнесу, який лише починає свою роботу та не має можливостей вкладати великі кошти в комунікації. Тобто ми даємо чіткий і зрозумілий план та рішення, з якими одразу можна й стартувати.  

3. Менторство. Є випадки, особливо в малому бізнесі на початку його запуску, коли сам власник, чи команда, беруть на себе ведення комунікації, рекламу тощо. Насправді це чудово й такий варіант кращий ніж зовсім відмовитися від роботи над своїм брендом. Але часом складно зорієнтуватися, з чого саме почати. Власне, звідси й виникла ідея стати менторами та консультантами.

“За період війни до нас неодноразово зверталися власники бізнесів, які тільки-но мали стартувати. У них безліч питань: чи потрібен блог на сайті, а що дадуть публікації в медіа, яким може бути дизайн, а як отримати певні охоплення аудиторії. Тож ми вирішили ввести саме послугу менторства – не разової консультації, а саме тривалої в часі підтримки. Коли ми сідаємо, пояснюємо, напрацьовуємо план, а бізнес це йде реалізовувати. За 2-3 тижні дивимося на результати й далі даємо зворотний зв’язок”, – додає Богдана Остапик.

Цей підхід демонструє: навіть без великих пресофісів та команди спеціалістів можна будувати репутацію компанії й робити це якісно. Можна звернутися за порадою чи делегувати частину роботи. Можна співпрацювати з комунікаційним агентством одноразово, раз на тиждень, місять чи довгостроково. Кожен може обрати саме зручний та актуальний варіант.

Підтримка бізнесу, як інвестиція

“Коли ми думали над новими пакетами послуг, нашою першочерговою метою було підтримати та розвивати сферу комунікації. Так, через обставини підприємці часто відмовляються від цих послуг, оскільки на повний комунікаційний супровід не вистачає бюджету”, – каже СЕО агентства. 

Тому команда знайшла варіанти, як підтримати бізнес без великих інвестицій. У компанії, наприклад, може бути одна людина, відповідальна за піар. І цього вже достатньо, якщо допомогти їй налагодити певні процеси, дати поради та оптимізувати роботу.

“Ми за те, щоб бізнес ріс, у нього були якісні комунікації та клієнти. Оскільки життя продовжується, попереду на нас чекає перемога, а з нею, ще більше роботи. Тож підтримати підприємців сьогодні — це чудова інвестиція в наше майбутнє”, – зазначає Богдана Остапик.   

Зйомки креативного проєкту агенції Barbaro Зйомки креативного проєкту агенції Barbaro

Робота в полі з клієнтами Робота в полі з клієнтами

Підтримати підприємців сьогодні — це чудова інвестиція в майбутнє Підтримати підприємців сьогодні — це чудова інвестиція в майбутнє

Партнерський матеріал

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.