RU
Головна
Реклама
12:03, 1 Листопада
Информатор UA

Интро

  29 років тому, 1 листопада 1993 року, було засновано підприємство «АгроТехБізнес». Саме воно, об'єднавши тоді шість гастрономів міста Дніпро, дало імпульс до створення компанії «АТБ-маркет». За цей час бренд став своєрідним ідентифікаційним маркером українців як в середині країни, так й за її межами.   Про це пише Інформатор із посиланням на пост Бориса Маркова Генерального директора корпорації "АТБ.   За словами Маркова протягом цих років компанія стикалася із різними викликами, а співробітники навчились справлятися із труднощами. "Сьогодні, під час повномасштабної рашистської агресії, ми мужньо та стійко тримаємо удар! Гідно та самовіддано працюємо 24\7, задля забезпечення продовольчої безпеки нашої країни", - додав Борис Марков. З усім тим компанія продовжує розвиток - відкриваються нові магазини та відновляється робота у звільнених від окупації регіонах. Реалізуються десятки соціальних проектів. Компанія надає сотні тон благодійної та гуманітарної допомоги нашим військовим, медикам, переселенцям.  "Всю нашу велику та дружню команду, усіх наших партнерів та однодумців, мільйони наших покупців – вітаю зі святом! Дякую кожному з вас, хто всі ці роки йде поряд з нами! Вірю, що наступного року у нас буде привід відсвяткувати не тільки ювілей нашої компанії, а й нашу спільну, таку очікувану Перемогу!", - написав у пості Марков. Раніше ми писали, що НАБУ визнало непричетність компанії АТБ до ситуації з гуманітаркою в Запоріжжі. Писали ми й про те, що АТБ скорочують споживання електроенергії в усіх своїх магазинах.  

Мережі супермаркетів АТБ виповнилося 29 років: як компанія працює в умовах війни

Читать на русском

Читать на русском
Мережі супермаркетів АТБ виповнилося 29 років: як компанія працює в умовах війни
Компанії "АТБ-маркет" 29 років

 
29 років тому, 1 листопада 1993 року, було засновано підприємство «АгроТехБізнес». Саме воно, об'єднавши тоді шість гастрономів міста Дніпро, дало імпульс до створення компанії «АТБ-маркет». За цей час бренд став своєрідним ідентифікаційним маркером українців як в середині країни, так й за її межами.
 
Про це пише Інформатор із посиланням на пост Бориса Маркова Генерального директора корпорації "АТБ.
 
За словами Маркова протягом цих років компанія стикалася із різними викликами, а співробітники навчились справлятися із труднощами.
"Сьогодні, під час повномасштабної рашистської агресії, ми мужньо та стійко тримаємо удар! Гідно та самовіддано працюємо 24\7, задля забезпечення продовольчої безпеки нашої країни", - додав Борис Марков.
З усім тим компанія продовжує розвиток - відкриваються нові магазини та відновляється робота у звільнених від окупації регіонах. Реалізуються десятки соціальних проектів. Компанія надає сотні тон благодійної та гуманітарної допомоги нашим військовим, медикам, переселенцям.
 "Всю нашу велику та дружню команду, усіх наших партнерів та однодумців, мільйони наших покупців – вітаю зі святом! Дякую кожному з вас, хто всі ці роки йде поряд з нами! Вірю, що наступного року у нас буде привід відсвяткувати не тільки ювілей нашої компанії, а й нашу спільну, таку очікувану Перемогу!", - написав у пості Марков.
Раніше ми писали, що НАБУ визнало непричетність компанії АТБ до ситуації з гуманітаркою в Запоріжжі. Писали ми й про те, що АТБ скорочують споживання електроенергії в усіх своїх магазинах.
 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.