Багато хто знає, що виклик на лінію "103" не завжди гарантує приїзд швидкої медичної допомоги. Наприклад, минулого тижня до швидкої надійшло понад 153 тисячі дзвінків. Бригади здійснили 69 222 виїзди (45% викликів). Оскільки є чіткий перелік підстав, за якими бригада виїздить на виклик.
Із всіх викликів 26% людей потребували лише телефонної консультації, ще 5 % дзвінків були помилковими. Про це повідомляє Інформатор, посилаючись на Міністерство охорони здоров'я України.
Під час дзвінка на "103" потрібно максимально детально описати диспетчеру проблему і симптоми. Якщо диспетчер виявить підстави, які потребують негайного медичного втручання, одразу на місце скерують бригаду швидкої. Якщо ж таких підстав немає, пацієнт отримає консультацію телефоном. Також пацієнта можуть скерувати до сімейного лікаря, якщо його стан не є невідкладним, але потребує огляду чи обстеження у лікаря.
Щоб було легше зорієнтуватися, МОЗ опублікувала матеріал, коли варто телефонувати на лінію "103". Якщо у пацієнта є:
Раніше ми повідомляли про те, що робити, якщо ви потрапили під завали. Також писали, що робити, якщо ви спізнились на потяг через повітряну тривогу.