Нововведення у потягах "Укрзалізниці"
Кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який пропонують для перевезень європейських дипломатів. Тож "Укрзалізниця" почала поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах. Протестують це, поки що на двох поїздах.
Про це повідомляє Інформатор, з посиланням на пост "Укрзалізниці".
У рамках «пілоту» на перших двох поїздах тестуємо наступне:
Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
Рейси, які отримають «пілотні» вагони:
Тож у цих вагонах обов'язково розміщені QR-коди для ваших відгуків.