У першому кварталі 2025 року у застосунок “Дія” можуть інтегрувати штучний інтелект (ШІ). Він оброблятиме звернення українців щодо проблем під час взаємодії з державою. Контактувати з ШІ-помічником можна буде голосом.
Про це пише Інформатор з посиланням на публікації міністра цифрової трансформації Михайла Федорова та Інтерфакс-Україна.
“Ми працюємо над тим, щоб в “Дії” з'явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою", - сказав Михайло Федоров.
А ось ШІ-чатботом “Наталка” можуть скористатися партнери, які хочуть інтегрувати сервіси “Дія”.
Раніше ми писали, що у Дніпрі Wi-Fi-дерева перетворилися на брухт. Писали ми й про те, що військові, які пішли у СЗЧ, можуть добровільно повернутися до служби через застосунок «Армія+». Також читайте, що у “Дії” можна забронювати працівника у декілька кліків заздалегідь.