У середу, 30 квітня, дніпряни почали скаржитися на збій в роботі “єДніпро”. Користувачі не тільки не можуть сплатити за проїзд, а й скористуватися своїм проїзним. У пресслужбі Дніпровської міської ради повідомили, що стався технічний збій. Через це міські електронні сервіси не працюють.
Наразі спеціалісти намагаються відновити роботу систем. Про це пише Інформатор з посиланням на пресслужбу Дніпровської міської ради.
“Сьогодні зранку через технічні збої в роботі телекомунікаційних систем тимчасово не працюють міські електронні сервіси, зокрема: – мобільний додаток "єДніпро", – електронна оплата проїзду у громадському транспорті, – низка інших цифрових послуг міста. Проїзд на міському електротранспорті та у метро наразі можливий лише за готівку”, — йдеться у дописі.
Якщо відео у вас не відтворюється, ви можете подивитися його у нашому Telegram-каналі.
Раніше ми писали, що у “Дії” тестують заміну техпаспорта у два кліки. Писали ми й про те, як у застосунку “Дія” отримати сертифікат “єВідновлення”. Також читайте, що нового буде в застосунку для навчання “Мрія”.