"Рівень невизначеності зашкварений": у "Київстарі" спростували інформацію про витік даних клієнтів

"Рівень невизначеності зашкварений": у "Київстарі" спростували інформацію про витік даних клієнтів
"Київстар" заявив, що абонентська інформація знаходиться у безпеці

13 грудня російські хакери з угрупування “Сонцепек” взяли на себе відповідальність за атаку на оператора “Київстар”. Вони заявили, що знищили 10 тисяч комп’ютерів та понад 4 тисячі серверів. Як доказ на Telegram-каналі угрупування розмістили дані зі взятого під контроль сервера. Також російські ЗМІ писали про те, що хакерам вдалося заволодіти персональними даними клієнтів.

“Київстар” запевнив, що абонентська інформація знаходиться у безпеці. Системи, у яких зберігаються ці дані, в наслідок атаки не постраждали. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на публікацію компанії.

Оператор зазначає, що інформація про знищення комп’ютерів та серверів дійсності не відповідає. Прокоментував “Київстар” і скріншоти, які розмістили хакери. 

Всі ми бачили ці скриншоти з телеграм-каналів. Але на них зображені навмання зібрані технологічні дані, які не належать до персональних даних наших абонентів”, – йдеться у пості.

Генеральний директор компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів на своїй сторінці про складнощі, з якими стикнувся оператор під час ліквідації наслідків атаки.

"Рівень невизначеності зашкварений. Кожен наш крок з відновлення створює технологічні виклики і відкриває нові аспекти руйнувань. Відновлюючи, необхідно пересвідчитися, що в системах не залишаються залишки шкідливого програмного забезпечення ворога", – написав він.

Нагадаємо, раніше ми писали, що в СБУ розповіли, коли мають запрацювати інтернет та зв'язок в абонентів "Київстар". Також читайте, що "Київстар" частково відновив роботу послуг фіксованого зв'язку. Крім цього, Інформатор повідомляв, що Vodafone та lifecell попередили про складнощі

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube