Близько 20 тисяч товарів преміального сегмента, сервіси тестування та індивідуального підбору засобів. Усе це про магазин преміального формату з товарами для краси та догляду EVA BEAUTY. Його відкрили у Дніпрі 28 листопада. Цей простір краси став четвертим магазином елітного формату в мережі в Україні: два працюють у Києві, ще один – у Львові.
EVA BEAUTY знаходиться в самому центрі Дніпра, на проспекті Дмитра Яворницького, 55. Його інтер’єр прикрасили роботи сучасних українських художниць. Інформатор спробував розібратися, що ж це таке та чим це місце відрізняється від вже звичних містянам магазинів мережі EVA.
Площа торгового залу складає 453 квадратні метри, на яких розмістилися:

Виконавча директорка мережі EVA та EVA.UA Ольга Шевченко розповіла, що новий простір створили саме для жінок.
«Це відкриття – це ще один для нас дуже важливий крок в реалізації нашої місії: пропонувати жінкам не товар, а простір, де можна надихатися та приходити в гармонію з собою. Він народився як продовження нашого онлайн-напрямку, де ми пропонуємо набагато більше товарів та напрямків, ніж у звичайній EVA. Тут більше новинок, цікавих, трендових, преміальних товарів.
Вважаємо, що це буде цікавий простір для жінок Дніпра, де вони зможуть бути дотичні до нових трендів в косметиці, в догляді за собою. Чекаємо всіх жінок, дівчат в нашому новому магазині», – повідомила Інформатору Ольга Шевченко.

Серед брендів у новому просторі представлені L'Oreal Professionnel, TIGI, Alfaparf, Collistar, Payot, Arnaud Paris, CosDeBaha, Skin1004, Baylis & Harding, Le Sultan De Saba, Maison Maїssa, Freevola, Artdeco, а також багато інших. Також у EVA BEAUTY вперше у Дніпрі можна знайти професійні засоби для фарбування та догляду за волоссям Redken та Davines, чи парфуми від Jennifer Lopez, Sarah Jessica Parker та Birholz.

Василина Петлицька, директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY, розповіла, чим же унікальний цей магазин і чим він відрізняється від інших магазинів мережі.
«Нарешті ми відкрили EVA BEAUTY в нашому рідному місті. По-перше, вона відрізняється асортиментом, адже 60% асортименту в EVA BEAUTY інші. Але це не просто магазин краси, це сервісний магазин краси. Тут вхід в кожну категорію відбувається через сервіс. Наприклад, якщо ви хочете підібрати нову декоративну косметику – зверніться до нашого візажиста. І він безкоштовно зробить вам образ і порадить, які саме відтінки косметики вам пасують. А якщо ви хочете підібрати собі шампунь, то це не просто про шампунь та кондиціонер. Тут можна зробити діагностику шкіри голови і вам порадять, який саме догляд для шкіри голови та волосся вам потрібен», – зазначила Василина Петлицька.

Сервіси тестування та індивідуального підбору засобів – це одна з головних відмінностей EVA BEAUTY. За допомогою спеціаліста на сучасному апараті визначити тип і потреби шкіри та волосся, а ще – можна підібрати аромат, що відповідає вашим вподобанням, чи навіть протестувати будь-які гаджети, які є в продажу, як-то стайлер, випрямляч для волосся, чи фен Dyson.

«Насправді, тут дуже багато всього, починаючи з дуже маленького, наприклад, як обрати пензлик для макіяжу. Здавалося б, така дрібничка, яка є у кожної дівчини, але дуже важливо його пощупати. Чому це не можна зробити в будь-якому іншому магазині? Ми цю опцію дали нашим жінкам.
Я щиро впевнена, що кожна жінка перед тим, як купити собі умовний фен за 25 тисяч гривень, або плойку, хоче бути впевнена, що укладка на ній буде триматися. Саме на її типі волосся. Саме тому можна прийти і абсолютно безкоштовно попробувати, як тримається укладка на Dyson, а вже потім приймати рішення про покупку. Таких локацій в нашому магазині – просто у кожному куточку. Тому хай наша клієнтка заходить та дізнається сама», – додала директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY.

Засоби декоративної косметики можна протестувати фізично, приміряти віртуально за допомогою AR-дзеркала VISUAL by EVA або підібрати з візажистом. У EVA BEAUTY вам також запропонують експрес-макіяж. Для тих, хто заздалегідь готує подарунки, є зона безкоштовного пакування, а для відвідувачів з дітьми – розважальний куточок.

Зали нового магазину прикрасили картини сучасної української художниці Notuko (Наталки Брічук): The Abduction of Europa, Artemida, Flower та Birds. Адже основна тема її творчості – жіноча ідентичність, сила та прагнення до незалежності. У її роботах часто з’являється силует жінки, що обіймає себе. Це – символ любові до себе та внутрішньої опори, що резонує з філософією EVA BEAUTY.

«Тут представлені мої картини, тому що ми працюємо в колаборації з EVA BEAUTY. Це чудова нагода як для художника, так і для бізнесу в Україні. Дуже приємно, що бізнес в Україні підтримує митців. Це класно, що підтримка культури входить в звичку. Для художника – це можливість заявити про себе і показати якусь дотичність. Наприклад, мої картини зараз повністю присвячені жіноцтву, саме темі незалежності жінки.
Загалом, міфи побудовані на тому, що жінку постійно пригноблюють. А я хотіла показати зворотню сторону і розказати про те, що жінка – це незалежна персона. Мої картини, наприклад, тут є Artemida, то Артеміда – це богиня полювання. І це про те, що жінка може бути автономна, незалежна і повністю покладатися на себе», – розповіла Notuko.

Надихнувшись чотирма картинами Notuko, спеціально для EVA BEAUTY художниця Кріс Цвенгер створила тематичні ілюстрації. Вони також прикрашають торгові зали.

«Мені дуже приємно, що мене запросили до цієї прекрасної колаборації українських майстринь. Тема була жінки і краса, яка нас оточує, тому в моїх роботах – мотиви жіноцтва, природи, поєднання жіночності та природи, щоб кожна жінка знайшла в моїх роботах щось, що їй подобається, квіти, які їй подобаються. Більше хотілося в своїх роботах показати внутрішній світ кожної жінки.
Мені показали, в першу чергу, роботи Наталії і вже надихаючись кольорами і стилістикою, в якій працює Notuko, я створювала свої сюжети, щоб вони гармонійно в кольорах і стилі перетікали в дизайні цього магазину», – поділилася Кріс Цвенгер.

Те, що інтер’єр магазину органічно доповнюють роботи українських художниць – логічне продовження курсу ритейлера на підтримку українського мистецтва.
«Ми прагнемо, щоб наші гості отримували цілісний емоційний досвід. Формат побудований навколо краси, що виходить за межі традиційного розуміння індустрії, навколо ідеї натхнення та самовираження. А мистецтво – універсальна мова цих цінностей», – зазначила директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька.

Ще один сюрприз – український бренд 13PERFUMES створив до відкриття магазину спеціальну версію парфуму Mad About You. У дизайні пакування використовували картину «Артеміда» NOTUKO. Репродукції робіт художниці також прикрашають подарунковий пакувальний папір та лімітовану серію подарункових пакетів у EVA BEAUTY.

«Ми з брендом 13PERFUMES, з EVA BEAUTY та разом з художницею Notuko зробили лімітований аромат в колаборації, спеціально до відкриття. Продаватиметься цей парфум саме тут, у Дніпрі. З Наталією, з її роботами я знайома дуже давно і вони відгукуються моїй місії життя – робити так, щоб жінки були видимі, щоб бачили силу жінок.
Ми знали, що ми маємо зробити щось таке, що не робив ще ніхто. Ми знали, що ми маємо поєднати культуру, мистецтво, бренди і ритейл так, щоб це було красиво, і щоб не спаплюжити саме мистецтво, щоб не зробити його занадто кітчевим. Було складно – але ми це зробили. Все зійшлося на метафізичному рівні. Ноти аромату зійшлися в моїй голові з кольорами картини. Запрошую в новий EVA BEAUTY в Дніпрі, щоб протестувати», – зазначила Поліна Потапова, співзасновниця та маркетинг-директорка бренду 13PERFUMES.

Якщо підсумувати, то відкриття пройшло у теплій та приємній атмосфері. Бажаєте самі перевірити, як усе це виглядає – завітайте до EVA BEAUTY:
Де: Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 55;
Графік роботи: 9:00 – 21:00.

Виконавча директорка мережі EVA та EVA.UA Ольга Шевченко також поділилася з Інформатором, що в січні 2026 року EVA BEAUTY з’явиться в Чернівцях, а потім – ще декілька у столиці. Більше інформації традиційно можна знайти на сайті eva.ua.











Якщо відео не відтворюється – його можна переглянути на YouTube-каналі Інформатора
Фото: Денис Чубченко
Відео: Андрій Шушпан