У вівторок, 15 квітня, деякі користувачі “ПриватБанку” з Дніпра почали скаржитися на збій в роботі. Начебто розрахуватися карткою в магазині не виходить. Окрім того, не працюють й банкомати та термінали.
Повідомлення про це стали надходити близько 16:45. Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію Інформатор Україна.
Оновлено: станом на 17:20 всі сервіси "ПриватБанку" працюють у стандартному режимі. У тому числі оплата картками в мережі pos-терміналів.
Наразі установа це ніяк не коментувала. Зазначимо, що застосунок “Приват24” працює.
Співзасновник Monobank Олег Гороховський зазначив, що спостерігаються проблеми при оплаті картками Monobank у торгових точках “ПриватБанку”.
“Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картками у торгових точках Привату. Якісь проблеми у колег. Чекаємо на їхні коментарі”, — написав він.
Інформатор звернувся за коментарем до пресслужби "ПриватБанку". Там нам відповіли, що дійсно спостерігаються складнощі під час розрахунків. Та фахівці вже працюють над їх усуненням.
"Наразі спостерігаються складнощі під час розрахунків в pos-терміналах у деяких клієнтів. Наші фахівці вже займаються усуненням труднощів, будь ласка, виконайте операцію пізніше. Перепрошуємо за тимчасові незручності", — кажуть у пресслужбі "ПриватБанку".
Раніше ми писали, що в Україні скасували ліміт у 150 тисяч гривень для переказів з картки на картку. Писали ми й про те, що українці бачитимуть ім’я та рахунок отримувача. Також читайте, що в Україні ведеться робота над впровадженням цифрової гривні.