В магазині не розрахуєтесь: у роботі “ПриватБанку” стався збій

В магазині не розрахуєтесь: у роботі “ПриватБанку” стався збій
Зазначимо, що застосунок “Приват24” працює

У вівторок, 15 квітня, деякі користувачі “ПриватБанку” з Дніпра почали скаржитися на збій в роботі. Начебто розрахуватися карткою в магазині не виходить. Окрім того, не працюють й банкомати та термінали. 

Повідомлення про це стали надходити близько 16:45. Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію Інформатор Україна

Оновлено: станом на 17:20 всі сервіси "ПриватБанку" працюють у стандартному режимі. У тому числі оплата картками в мережі pos-терміналів.

Наразі установа це ніяк не коментувала. Зазначимо, що застосунок “Приват24” працює. 

Співзасновник Monobank Олег Гороховський зазначив, що спостерігаються проблеми при оплаті картками Monobank у торгових точках “ПриватБанку”. 

“Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картками у торгових точках Привату. Якісь проблеми у колег. Чекаємо на їхні коментарі”, — написав він. 

Що кажуть у "ПриватБанку"

Інформатор звернувся за коментарем до пресслужби "ПриватБанку". Там нам відповіли, що дійсно спостерігаються складнощі під час розрахунків. Та фахівці вже працюють над їх усуненням. 

"Наразі спостерігаються складнощі під час розрахунків в pos-терміналах у деяких клієнтів. Наші фахівці вже займаються усуненням труднощів, будь ласка, виконайте операцію пізніше. Перепрошуємо за тимчасові незручності", — кажуть у пресслужбі "ПриватБанку".

Раніше ми писали, що в Україні скасували ліміт у 150 тисяч гривень для переказів з картки на картку. Писали ми й про те, що українці бачитимуть ім’я та рахунок отримувача. Також читайте, що в Україні ведеться робота над впровадженням цифрової гривні.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube