Близько тижня тому в «АТБ» оголосили про появу нової можливості для клієнтів. Впродовж листопада діє безкоштовна доставка інтернет-замовлень з супермаркетів мережі на відділення «Укрпошти» по всій країні. Мова йде про замовлення від 299 гривень.
Замовити продукти чи товари можна на сайті atbmarket.com, або ж в додатку «АТБ». Пропозиція діятиме до 30 листопада для замовлень вагою до 30 кілограмів. Про це Інформатор повідомляє із посиланням на пресслужбу «АТБ-Маркет».
«Інтернет-замовлення з «АТБ» тепер можна отримати у відділеннях «Укрпошти» по всій Україні! Це означає, що понад 3,5 тисячі найменувань якісних продуктів і товарів першої необхідності за приємними цінами стали доступними жителям кожного регіону – навіть у віддалених селах та містечках країни, де немає магазину «АТБ», – зазначили у компанії.
Як це працює:
Прокоментували нововведення і в «Укрпошті». Там повідомили, що об’єдналися для акції, щоб забезпечити базовими продуктами мешканців найвіддаленіших регіонів. Адже національний поштовий оператор має понад 26 точок присутності по Україні: стаціонарні, пересувні відділення, а невдовзі – і поштомати.
«Тепер люди, які жили поза зоною сучасної роздрібної логістики, зможуть отримати продуктовий набір за вигідною ціною – разом із товарами для дому, побуту чи гігієни –просто у поштовому відділенні.
Партнерство з «АТБ» – не лише про зручність, а про рівні можливості для всіх. Якщо мешканці великих міст давно звикли до доставки «під двері», то для жителів віддалених сіл це стане справжнім перезапуском системи доступу до товарів. Наше завдання – забезпечити всю країну не просто базовими соціальними, логістичними та фінансовими послугами, а й ліками та продуктами. Так виглядає модель повної доступності, де однаковий рівень сервісу, незалежно від місця проживання», – додали в «Укрпошті».
Гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський відреагував на нововведення з гумором. Проте він подякував на «АТБ» за довіру.
«Усі знають, що «Укрпошта» першою «винайшла» Glovo і доставляла продукти додому ще до того, як це стало мейнстримом. Особливо наші легендарні бестселери: ковбасу та туалетний папір. Прийшов час придумати черговий прорив для ринку та підняти послуги на новий рівень.
Тепер продукти за доступними цінами доступні по всій країні. Користуйтеся й діліться враженнями, чи вам подобається», – написав Смілянський.

Партнерський матеріал