RU

До 300-річного ювілею від дня народження Григорія Сковороди МКІП, Держмистецтв та компанія “АТБ-маркет” зробили спільний інформаційний проєкт

Читать на русском

Читать на русском
До 300-річного ювілею від дня народження Григорія Сковороди МКІП, Держмистецтв та компанія “АТБ-маркет” зробили спільний інформаційний проєкт
Компанія АТБ" долучилася до культурного проекту

З 4 грудня 2022 року, до 300-річчя від дня народження мислителя Григорія Сковороди, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти разом із мережею магазинів АТБ (ТОВ «АТБ-МАРКЕТ») запускають спільний проєкт. Він проходитиме в рамках національної кампанії «Світ Сковороди». Завдання кампанії — донести багатогранність образу Григорія Сковороди, відійти від його стереотипного сприйняття як лише «філософа з торбиною» та залучити українців до нового осмислення його спадку.

Цього року дата ювілею видатного українця увійшла до переліку ювілейних дат ЮНЕСКО 2022 року,- пише Інформатор із посиланням на пресслужбу компанії.

 “Приємно відзначити, що до святкування цьогорічного ювілею видатного українського філософа та письменника долучились не лише державні та культурні інституції, а й представники бізнесу, які розуміють вагу й значення української культури для сьогоднішнього суспільства. Така підтримка надає потужний поштовх до формування в майбутньому єдиної цілісної культурної сфери у нашому суспільстві, коли просвітництвом займатимуться абсолютно всі напрямки діяльності, бо це стане необхідною складовою для успішного розвитку нашої країни” - вказує Галина Григоренко, заступниця міністра культури та інформаційної політики України 

Протягом двох тижнів усі відвідувачі та клієнти мережі магазинів АТБ зможуть доєднатися до святкування 300-ї річниці від дня народження Григорія Сковороди. Під час візиту до будь-якого магазину мережі, усі клієнти можуть почути декілька аудіо-оповідань Григорія Сковороди, голосом яких став актор Національного театру ім. Івана Франка Віталій Ажнов, а також при кожній покупці отримати чек з персональною цитатою українського філософа та мислителя.

 “Нам пора викарбувати в собі одне просте поняття - ми невідривні від нашої історії, культури та мистецтва. Чим більше суспільство знатиме про видатних українських діячів, тим краще відчуватиме свій зв'язок як з цією країною, так і розумітиме процеси, які сприяли формуванню та становленню української свідомості та нації” - зазначає Ольга Россошанська, виконувачка обов’язків голови Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти.

 “Це не перший культурний та просвітницький проект, який підтримує та реалізує наша компанія, як соціально-відповідальний та патріотичний бізнес. Свого часу ми впроваджували у нашій мережі цілу низку проектів такого спрямування, які завжди знаходили максимальний відгук з боку наших покупців. Але цей проект особливий. Й не тільки тому, що він проходить у такі складні та випробувальні часи для нашої країни. А й тому, що саме через такі проекти, через наше усвідомлення національного культурного спадку, ми дійсно формуємо успішне, заможне та культурне майбутнє нашої нації та країни.”- зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації “АТБ”.

Айдентику національного проєкту «Світ Сковороди» розробив переможець мистецького конкурсу МКІП ― комунікаційна агенція Postmen у партнерстві з літературним критиком Євгенієм Стасіневичем. Брендбук проєкту доступний на сайті МКІП та Держмистецтв для використання державними і приватними ініціативами, що присвячені 300-річчю філософа. 

Довідково

Міністерство культури та інформаційної політики України (МКІП) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Міністерство культури та інформаційної політики України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах культури, державної мовної політики, популяризації України у світі, державного іномовлення, інформаційного суверенітету України (у частині повноважень з управління цілісним майновим комплексом Українського національного інформаційного агентства “Укрінформ”) та інформаційної безпеки, а також забезпечує формування та реалізацію державної політики у сферах кінематографії, відновлення та збереження національної пам’яті, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин в Україні, мистецтв, охорони культурної спадщини, музейної справи, вивезення, ввезення і повернення культурних цінностей.

Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти (Держмистецтв) є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері мистецтв та спеціалізованої мистецької освіти.

Postmen ― комунікаційна агенція #1 в Україні, яка створює стратегії, креатив та продакшн для рекламних і суспільних проєктів.

Корпорація «АТБ» - об'єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія «АТБ-маркет», кондитерська фабрика «Квітень», м'ясна фабрика «Фаворит Плюс».

Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа «АТБ».

Підприємство показує найвищі темпи розвитку в Україні останні 10 років.

Григорій Сковорода
Григорій Сковорода

Партнерський матеріал

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.