Комунальні аварії, сміття, відключення: у Дніпрі прискорили розгляд звернень на гарячій лінії

Комунальні аварії, сміття, відключення: у Дніпрі прискорили розгляд звернень на гарячій лінії
У Дніпрі скоротили час розгляду звернень, які надходять на Єдину гарячу лінію міськради

Щодня на Єдину гарячу лінію міської ради Дніпра надходить близько 400 дзвінків. Люди повідомляють про аварії, проблеми з дорогами, неприбране сміття або відсутність комунальних послуг. Для швидшої обробки заявок у контакт-центрі впровадили нову CRM-систему, яка автоматизує процеси та скорочує час розгляду звернень. 

Система інтегрована із системою обліку заявок та електронним контакт-центром, що дозволяє операторам працювати ефективніше. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пресслужбу Дніпровської міської ради. 

Пік дзвінків припадає на періоди аварійних ремонтів тепломереж та водопостачання. Проте дніпряни також звертаються з іншими питаннями: просять прибрати повалені дерева, відремонтувати дороги чи пояснити, куди звертатися у випадках, які не входять до компетенції міської влади.

«Оператори працюють цілодобово та без вихідних. Завдяки новій системі вони обробляють заявки швидше, а зручний інтерфейс мінімізує ризик помилок. Якщо питання не належить до компетенції міськради, ми надаємо мешканцям чіткі рекомендації, куди звернутися», – розповів заступник начальника гарячої лінії Дмитро Подопригора.

Щоб забезпечити безперебійну роботу, Єдину гарячу лінію оснастили автономними джерелами живлення та оптоволоконним інтернетом. Звернутися до неї можна за телефонами:

Зазначимо, що протягом 2024 року гаряча лінія прийняла понад 60 тисяч звернень про аварійні ситуації.

Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпрі абонплату за воду винесли в окрему платіжку. Також читайте про реконструкцію двох магістральних водогонів. Крім цього, Інформатор повідомляв, що у Дніпрі бульвар Кобзаря заливало водою.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube