Чимало людей подорожують Україною потягом. На вибір можна обрати подорожувати в плацкарті, купе, люксі, або швидкісним потягом “Інтерсіті+”. Проте інколи виникають ситуації, коли пасажир придбав білет на один потяг, а на вокзал приїжджає зовсім інший.
Нерідко ваше завчасно куплене місце може бути вже зайняте і між людьми тоді виникають конфліктні ситуації. У такому випадку пасажирам, які купили білет на інший поїзд, пропонується зайняти будь-яке місце. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на юриста з Дніпра Антона Деньгуба.
Адвокат поскаржився у Facebook на подібні випадки. Він придбав білет у Київ з Дніпра і взяв білети на зворотний рейс 19 червня. Однак в обох випадках замість одного поїзда приїхав геть інший.
“У поданих поїздах були відсутні місця по придбаним квиткам в мене та багатьох інших пасажирів. Стюарди зазначили, що це через те, що продані квитки були на один потяг, а по конфігурації подали інший”, — поскаржився на якість перевезень Деньгуб.
У пресслужбі “Укрзалізниці” відреагували на інцидент і заявили, що такі випадки виникають через технічний стан потягів. Іноді при перевірці з'ясовується, що поїзд несправний і може становити небезпеку для пасажирів. Тому його змінюють на інший. Інколи це трапляється в останній момент, і перевізник не завжди встигає повідомити про зміни пасажирів.
Нагадаємо, що “Укрзалізниця” оновила меню у швидкісних потягах. Крім цього, із Дніпра до Синельникового запустили оновлені електропотяги Dnipro City Express. Також квитки на потяг можна повернути онлайн.