“Укрзалізниця” цифровізувала повернення квитків на потяг. Тепер це можна зробити, навіть коли послуга закрита чи не доступна. Ба більше, не доведеться їхати до каси та заповнювати паперову заяву. Достатньо лише оформити електронну версію й підписали “Дія.Підписом”.
Про це пише Інформатор з посиланням на повідомлення компанії. Зазначається, що повернути квитки можна в наступних випадках:
- не скористалися квитком через хворобу або нещасний випадок та повертаєте його пізніше, ніж за годину після відправлення потяга;
- проїхали тільки частину дороги та не використали квиток повністю;
- повертаєте невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- повертаєте невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- повертаєте групове замовлення (повністю або частково);
- повертаєте квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
Щоб повернути квиток, необхідно:
- відкрити сервіс “Укрзалізниці”;
- обрати вкладку “Претензійне повернення квитків”;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою “Дія.Підпис”;
- дочекатися результатів розгляду заяви.
“Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими”, — йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що з Дніпра курсуватиме ще одна модернізована електричка Dnipro City Express. Писали ми й про те, що поїзди, які курсують через Дніпропетровську область, були найпопулярнішими у 2023 році. Також читайте, чи зросте вартість проїзду в українських потягах у 2024 році.