Онлайн-приймальня запрацювала: з якими питаннями звертаються жителі лівого берега Дніпра до нардепа Кисилевського

Онлайн-приймальня запрацювала: з якими питаннями звертаються жителі лівого берега Дніпра до нардепа Кисилевського
Дуже багато звернень, які отримав нардеп через чат-бот, стосуються необхідності ремонту тротуарів та придомових доріг

Для жителів лівого берега Дніпра у Telegram запрацювала онлайн-приймальня Kysylevskyy.Office. Через чат-бот мешканці можуть звернутися до нардепа Дмитра Кисилевського, подати звернення чи записатися на прийом. Народний депутат отримав вже десятки звернень. 

Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію народного депутата Дмитра Кисилевського. 

Дніпряни звертаються з такими питаннями: 

  • пенсіонер просить надати консультацію щодо можливості провести перерахунок пенсії (Одинківка);
  • дніпрянин просить надати сприяння щодо призначення субсидії для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги (Чаплі);
  • голова ОСББ звернувся за консультацією щодо державних програм підтримки будівництва альтернативних джерел електроенергії (Придніпровськ);
  • група дніпрян просить підтримати озеленення їхнього жилмасиву (Райончик);
  • громадянин скаржиться на обмеження кількості звернень за державною безкоштовною правовою допомогою (Лівобережний-3);
  • просять розʼяснити, на які види матеріальної допомоги від держави може розраховувати інвалід 2 групи (Придніпровськ);
  • є потреба у будівництві укриття на пр. Миру (Лівобережний-3);
  • дитячі майданчики просять відремонтувати у сквері на Липовій (Північний), на пр. Петра Калнишевського (Райончик), а також у модульному містечку для переселенців на вул. І. Огієнка (Лівобережний-3);
  • водовід, який частково вийшов з ладу, спричинив обвал землі біля багатоквартирного будинку на вул. Синельникова (Північний);
  • на тріщини у стінах та швах будинків скаржаться жителі вул. Василя Симоненка (Придніпровськ) та вул. Красноводська (Південний).

“Дуже багато звернень, які отримали через чат-бот, стосуються необхідності ремонту тротуарів та придомових доріг. Зокрема, звернемо увагу комунальних служб міста на пров. Фестивальний (Лівобережний-3), вул. М. Стасюка (Калинівський), вул. Г. Мазепи (Інд. рн.), вул. Дарницька (АНД), вул. М. Славинського (Північний), вул. Базавлуцька (Калинівський), Донецьке шосе (Ломівський), Березинська (Лівобережний-3), вул. Максима Дія (Новокодацький), пр. Слобожанський (Слобожанський), вул. Гельсинська (Калинівський, приватний сектор), вул. Рудницького (АНД)”, — йдеться у дописі.

Дніпряни звертаються з такими питаннями
Дніпряни звертаються з такими питаннями

Народний депутат Кисилевський наголосив, що є чимало й інших питань. Та жодне з них без уваги не залишить. Його помічники телефонують та з’ясовують усі деталі. 

“Держава не виділяє депутату Верховної ради коштів подібні запити. Водночас депутатські звернення до відповідальних органів влади і комунальних служб іноді призводять до результату. Нагадаю, чат-бот у Telegram легко знайти за лінком: https://t.me/OfficeKysylevskyy_bot”, — підсумував нардеп. 

Що вміє чатбот:

  • Подання звернень – швидко та просто залишайте звернення, додавайте документи чи фото.
  • Запис на прийом – реєструйтесь онлайн на особисті зустрічі.
  • Інформація про діяльність депутата – доступ до звітів та офіційної сторінки.
  • Автоматизація обробки заяв – всі заявки одразу надходять помічникам, що економить час.

 

Платон Бережний

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити