Голосовий зліпок дозволить системі миттєво розпізнати користувача під час звернення
"ПриватБанк" запустив технологію голосової біометрії для швидкого та безпечного обслуговування своїх клієнтів. Це дозволить спростити обслуговування телефоном без додаткових питань безпеки. Вас впізнають за голосом.
Про нововведення повідомляє Інформатор із посиланням на Інформатор Україна.
Голосова біометрія за допомогою біометричних голосових зліпків клієнтів дозволяє ідентифікувати особу за сукупністю унікальних характеристик голосу. Також це забезпечить додатковий захист рахунків та особистих даних.
Ви телефонуєте до клієнтської підтримки та починаєте розмову з віртуальним асистентом або агентом. Система розпізнає, що це саме ви, за кілька секунд, поки ви говорите причину дзвінка. Це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань. Чому це зручно:
Користуватися голосовою біометрією цілком безпечно, запевняють в банку. Система перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку. Особливості технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом навіть, якщо ви захворіли і у вас сів голос чи закладений ніс. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру надасть інформацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями.
Більше мільйона клієнтів вже зробили "голосові зліпки" в ПриватБанку. Розпізнавання голосу клієнта спрощує обслуговування: не потрібно пам’ятати дані документів, номери карток, відповідати на запитання безпеки та доводити працівнику банку, що це саме ви.
Раніше ми розповідали, як працює "ПриватБанк" в умовах військового часу. Писали ми і про те, як Служба Безпеки України затримала жінку, яка випитувала дані про ЗСУ у свого чоловіка - військового.