У Дніпрі у 2024 році витратили 51 мільйон гривень на рекламу — найбільше з усіх міст України

У Дніпрі у 2024 році витратили 51 мільйон гривень на рекламу — найбільше з усіх міст України
У 2024 році загалом через систему ProZorro бюджетні організації в Україні закупили рекламу на 521 мільйон гривень

У 2024 році місто Дніпро традиційно стало лідером за витраченими з бюджету коштами на рекламу через офіційні контракти. Навіть Київ поступається у цьому рейтингу. Аналітики Dozorro порахували, скільки міста витрачають грошей на рекламну діяльність з бюджетів та на що саме. Про Дніпро — читайте у матеріалі Інформатора.

У 2024 році загалом через систему ProZorro бюджетні організації в Україні закупили рекламу на 521 мільйон гривень — це вдвічі більше, ніж у перший рік повномасштабної війни (2022-й). З цієї суми 91 мільйон гривень припадає на Дніпропетровську область (а не на міськраду Дніпра, як, наприклад, пишуть у деяких місцевих Telegram-каналах).

За 2024 рік міська рада Дніпра та її структури витратили на рекламу 51 мільйон гривень. Для порівняння: влада Києва - 20,5 мільйона гривень, у Кривому Розі - 18,5 мільйона гривень, у Харкові - 14,3 мільйона гривень. 

ТОП-7 міст
Топ-7 міст за закупівлями реклами у 2024 році

У Дніпрі рекламні послуги замовляли 15 різних департаментів та комунальних підприємств (КП). Найбільшу суму законтрактувало КП “Організаційно-аналітична служба” - 26 мільйонів гривень. Воно закуповувало послуги з розміщення інформації про діяльність міської ради на радіо, телебаченні та у друкованих ЗМІ. Надалі суми у тексті округлені.

За половину 2024 року КП встигло укласти 8 договорів. З них 3 (на 11,1 мільйона гривень) — на висвітлення діяльності в електронних ЗМІ. Перший контракт — на 4,3 мільйона гривень у січні отримав ФОП Олександр Храпко — за розміщення інформації на сайтах. У квітні КП уклало ще один договір — з ТОВ “ІТ медіа Дніпро” —  на розміщення інформації в онлайн-ЗМІ на 3,5 мільйона гривень. У липні додався контракт з ФОП Микитою Скрипніченком — на 3,3 мільйона гривень.

2 угоди на розміщення реклами на радіо — на 7 мільйонів гривень. Перша, у січні, з ФОП Храпком Олександром Ігоровичем — на 3,2 мільйона гривень. Друга — на 2,7 мільйона гривень з ТОВ “ІТ медіа Дніпро” у липні

2 контракти — на розміщення інформації в газетах “Дніпро Вечірній”, “Вісті Придніпров’я” і “Наше місто” на 6,4 мільйона гривень отримало ТОВ “Газета “Наше місто” у січні та липні. ТОВ “Айк’ю Діджитал Груп” отримало 2,4 мільйона гривень на розміщення інформації на двох місцевих телеканалах. 

КП “Дніпровська міська студія телебачення” (Dnipro TV) витратила 3,8 мільйона гривень: майже 3 мільйони гривень на виготовлення та розміщення інформації на білбордах (ФОП Тетяна Максименко) і ще 800 тисяч гривень на SMM (ФОП Леся Гайдаш). Департамент благоустрою та інфраструктури — 2,24 мільйона гривень за розміщення інформації в онлайн-ЗМІ та на радіо (ТОВ “Рекламне агентство “Прайм”). Департамент гуманітарної політики ДМР — 2,2 мільйона гривень за те ж саме (ТОВ “Меді Теч Солюшнс”).

У жовтні 2024 року СБУ та Нацполіція повідомляли про те, що викрили схему з розкрадання щонайменше 34 мільйонів гривень на інформаційній діяльності міської влади Дніпра. На думку слідства, таку суму привласнили троє засновників місцевих рекламних компаній, які нібито діяли спільно з посадовцями. Як йдеться у матеріалах провадження, тендери на SMM, рекламу та висвітлення діяльності міської ради вигравали ФОПи із завищеними цінами, при чому вони не мали ніякого відношення до маркетингової діяльності.

Раніше ми писали, що міськрада Дніпра витратила 18 мільйонів гривень на систему оплати проїзду, а відповідальний за це посадовець – 1,2 мільйона собі на іномарку. Окрім того, читайте, скільки мільйонів коштував сквер Прибережний у Дніпрі, який вже потрібно ремонтувати. Розповідали ми й про те, що міська рада Дніпра переплатить за сонячні електростанції для шкіл зайвий 1 мільйон гривень.

Валерій Магланович

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube