Вранці 31 жовтня стався збій в додатку ПриватБанку для бізнесу. Так, деякі клієнти не можуть подивитись баланс або взагалі користуватись застосунком. При спробі увійти він видає помилку сервера.
Якщо ж клієнт таки зміг увійти, то коштів на рахунку він не бачить. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Інформатор Україна.
У пресслужбі банку підтвердили, що проблема дійсно існує.
"Шановні клієнти, спостерігаються складності в роботі Приват24 для бізнесу. Наші спеціалісти вже займаються вирішенням. Дякуємо за розуміння", — йдеться у повідомленні.
При цьому інші сервіси банку працюють без перебоїв.
«Приват24 для бізнесу» – це мобільний додаток для юридичних осіб. З 2020 року ним можуть користуватись також і фізичні особи-підприємці. Додаток працює цілодобово і дає змогу контролювати обіг грошей компанії, дивитись виписки, формувати та підписувати платежі за допомогою електронного підпису.
Нагадаємо, раніше ми писали, що "ПриватБанк" розпізнає клієнтів за голосом. Також читайте, що в Україні шахраї створили сайт-двійник ПриватБанку.