З 4 грудня в Україні оновили порядок бронювання працівників. Підприємства оборонно-промислового комплексу та організації з критично важливим статусом зможуть бронювати співробітників без відсоткових лімітів та кількісних обмежень. Також бронювати тепер можуть людей з проблемами у військово-облікових документах або тих, хто не оновив свої дані. Водночас для таких працівників встановлюється строк броні до 45 днів.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Інформатор Україна.
Раніше компанії мали обмеження щодо кількості працівників, на яких дозволяли оформити бронь. Тепер забронювати можна хоч всіх, якщо підприємство є критичним для держави. Також бронь можна оформити навіть тоді, коли у людини неправильні дані, відсутній військовий квиток або вона не перебуває на військовому обліку.
За новими правилами бронюванню підлягають навіть співробітники, які:
Для таких працівників бронювання діє максимально 45 днів із моменту працевлаштування. Протягом цього часу вони повинні усунути всі проблеми з документами або знятися з розшуку. Якщо цього не зробити, роботодавець може розірвати трудовий договір після завершення 45-денного строку. Оформити бронь за таким механізмом можна лише один раз на рік.
Бронювання не звільняє таких працівників від відповідальності за порушення правил військового обліку. Вони все одно мають сплатити штрафи, передбачені статтями 210 та 210-1 Кодексу України про адмінправопорушення.
Бронювання можуть оформити на військовозобов’язаних, які працюють:
Під бронювання також підпадають кінцеві власники критично важливих підприємств, навіть якщо вони не працюють у цих компаніях. Повний перелік категорій закріплений у Порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів №76.
Нагадаємо, що у мобільному застосунку “Резерв+” з’явився новий тип відстрочки, тепер їх там 11. Раніше ми писали, що у Дніпрі з 1 листопада через ЦНАП можна подати заяву на відстрочку від призову під час мобілізації на особливий період. Крім цього, Інформатор повідомляв, що в Україні можуть заборонити виїзд за кордон заброньованих працівників.