RU
Головна
Реклама
17:17, 2 Вересня
Информатор UA

Интро

Інформатор вирішив дізнатися чи можливо за допомогою волонтерства всередині компанії розвивати бізнес чи це виключно соціальний внесок бізнеса на підтримку ЗСУ, населення України та тимчасових переселенців з окупованих територій України. За відповіддю на це запитання звернулися до досвіду меблевого виробництва FAMILIARE та його співзасновника Проців Ігоря. Ігор та Олексій підприємці з багаторічним досвідом, які запустили меблеве виробництво FAMILIARE в часи двох найстресовіших періодів: ковіда та війни. За ці 2,5 роки молодий бізнес пережив багато випробувань, але при цьому зберіг свої лідерські позиції та навіть зараз знаходить можливості для розвитку на українському ринку. Які труднощі ви за останні місяці пережили? Деякий час були проблеми з постачанням і величезна невизначеність на ринку, але з часом все більш-менш відновилося. Незначна частина постачальників все ж таки відвалилася, але це зовсім не позначилося на бізнесі. Логістика, ясна річ, стала дорожчою, та й терміни постачання теж збільшилися вдвічі, але це тренує наш вектор планування і тримає в тонусі усміхається Ігор, розповідаючи про проживання нової кризи молодого бізнесу. Також треба враховувати, що люди, які зараз роблять ремонт або наважувалися на це перші місяці війни, справжні оптимісти. Все в якийсь момент завмерло і чекало базової визначеності, а її немає і тут люди приймають рішення: йти в цю невизначеність, вкладати гроші в ремонт, в нові меблі або просто чекати? Як наслідок, замовлень поменшало, а спочатку війни їх, певна річ, не було взагалі, тому ми вирішили робити добру справу і перепрофілювали наше виробництво на пошиття бронежилетів, а трохи пізніше підсумків для наших військових. Зараз це теж один із напрямків, який розвиває наш бізнес та дає співробітникам постійну завантаженість на виробництві доповнив Ігор Проців. Як волонтерство допомогло вам у відновленні бізнесу? Перші два місяці для нас було важливим морально підтримати наших співробітників і зберегти робочі місця. Меблі були на стопі з низки логічних причин. Я з моїм партнером Олексієм знайшли рішення пошиття бронежилетів на основі нашого меблевого виробництва. Ми робили це на добровільній основі і в якийсь момент до нас почали надходити замовлення на великі партії з пропозицією сплатити хоча б собівартість роботи, що було для нас важливим аспектом, адже у нас збереглися зобов'язання перед командою та підрядниками у вигляді щоденних виплат та закупівлі тканини. Нині ж це перетворилося на цілісний напрямок нашого бізнесу. Крок за кроком про нас дізнавалися дедалі більше волонтерів та постачальників амуніції, що призвело до розширення напряму з волонтерського в офіційний тепер ми безпосередньо співпрацюємо з найбільшими військовими магазинами у Дніпрі, Києві, Полтаві, а також розпочинаємо співпрацю з ROZETKA, - розповів Ігор. Меблевий бізнес припинив своє існування? Ні, навпаки! На даний момент у нас є два поділу під різними брендами: Перше DEFENDER пошиття необхідної амуніції для ЗСУ, а друге FAMILIARE повноцінне меблеве виробництво, яке ми розвивали як до війни, так і зараз. З початку війни ми вирішили ризикнути і не відмовлятися від можливості виставляти актуальні моделі на такому майданчику, наприклад, як Biennale у Дніпрі. Плюс реалізовуємо приватні замовлення та більше сконцентрувалися на можливості виходу на міжнародні ринки, але поки що ми на стадії аналізу нових ринків та розробки необхідних моделей під них. Роботи багато і поступово виходить на потрібні позиції, - зазначив Ігор Проців. Підсумовуючи, чи можна сказати, що ваш основний бізнес врятувало початкове волонтерство? Це, безумовно, стало моральною підтримкою та можливістю робити те, що ми вміємо робити найкраще. А далі ми просто поділили яйця по різних кошиках і так бізнес відчуває більше опор та можливостей для підтримки співробітників. Ми любимо створювати дизайнерські рішення, розширювати уявлення про комфорт наших клієнтів та змінювати ставлення до якості життя, затишку. Наша глобальна місія показати світові, що українські виробники меблів можуть вільно конкурувати з італійцями і робити краще за англійців. Я впевнений, ми повернемося до цього в повному обсязі через ще додаткові пару місяців, а поки що діємо ситуативно і з вектором планування на найближчі 3 місяці, - підсумував Ігор. FAMILIARE: familiare.art DEFENDER: defenderua.com Ігор Проців: Instagram Ігор Проців, співзасновник FAMILIARE За 2,5 роки молодий бізнес пережив багато випробувань Рекламний матеріал

Волонтерство і бізнес: як одне допомагає іншому за умов війни

Читать на русском

Досвід FAMILIARE та DEFENDER

Читать на русском
Волонтерство і бізнес: як одне допомагає іншому за умов війни

Досвід FAMILIARE та DEFENDER

Інформатор вирішив дізнатися чи можливо за допомогою волонтерства всередині компанії розвивати бізнес чи це виключно соціальний внесок бізнеса на підтримку ЗСУ, населення України та тимчасових переселенців з окупованих територій України.

За відповіддю на це запитання звернулися до досвіду меблевого виробництва FAMILIARE та його співзасновника Проців Ігоря.

Ігор та Олексій — підприємці з багаторічним досвідом, які запустили меблеве виробництво FAMILIARE в часи двох найстресовіших періодів: ковіда та війни. За ці 2,5 роки молодий бізнес пережив багато випробувань, але при цьому зберіг свої лідерські позиції та навіть зараз знаходить можливості для розвитку на українському ринку.

Які труднощі ви за останні місяці пережили?

«Деякий час були проблеми з постачанням і величезна невизначеність на ринку, але з часом все більш-менш відновилося. Незначна частина постачальників все ж таки відвалилася, але це зовсім не позначилося на бізнесі.

Логістика, ясна річ, стала дорожчою, та й терміни постачання теж збільшилися вдвічі, але це тренує наш вектор планування і тримає в тонусі» – усміхається Ігор, розповідаючи про проживання нової кризи молодого бізнесу.

«Також треба враховувати, що люди, які зараз роблять ремонт або наважувалися на це перші місяці війни, — справжні оптимісти. Все в якийсь момент завмерло і чекало базової визначеності, а її немає і тут люди приймають рішення: йти в цю невизначеність, вкладати гроші в ремонт, в нові меблі або просто чекати? Як наслідок, замовлень поменшало, а спочатку війни їх, певна річ, не було взагалі, тому ми вирішили робити добру справу і перепрофілювали наше виробництво на пошиття бронежилетів, а трохи пізніше підсумків для наших військових. Зараз це теж один із напрямків, який розвиває наш бізнес та дає співробітникам постійну завантаженість на виробництві» — доповнив Ігор Проців.

Як волонтерство допомогло вам у відновленні бізнесу?

«Перші два місяці для нас було важливим морально підтримати наших співробітників і зберегти робочі місця. Меблі були на стопі з низки логічних причин. Я з моїм партнером Олексієм знайшли рішення – пошиття бронежилетів на основі нашого меблевого виробництва. Ми робили це на добровільній основі і в якийсь момент до нас почали надходити замовлення на великі партії з пропозицією сплатити хоча б собівартість роботи, що було для нас важливим аспектом, адже у нас збереглися зобов'язання перед командою та підрядниками у вигляді щоденних виплат та закупівлі тканини.

Нині ж це перетворилося на цілісний напрямок нашого бізнесу. Крок за кроком про нас дізнавалися дедалі більше волонтерів та постачальників амуніції, що призвело до розширення напряму з волонтерського в офіційний — тепер ми безпосередньо співпрацюємо з найбільшими військовими магазинами у Дніпрі, Києві, Полтаві, а також розпочинаємо співпрацю з ROZETKA», - розповів Ігор.

Меблевий бізнес припинив своє існування?

«Ні, навпаки! На даний момент у нас є два поділу під різними брендами:

Перше DEFENDER – пошиття необхідної амуніції для ЗСУ, а друге FAMILIARE – повноцінне меблеве виробництво, яке ми розвивали як до війни, так і зараз.

З початку війни ми вирішили ризикнути і не відмовлятися від можливості виставляти актуальні моделі на такому майданчику, наприклад, як Biennale у Дніпрі. Плюс реалізовуємо приватні замовлення та більше сконцентрувалися на можливості виходу на міжнародні ринки, але поки що ми на стадії аналізу нових ринків та розробки необхідних моделей під них.

Роботи багато і поступово виходить на потрібні позиції», - зазначив Ігор Проців.

Підсумовуючи, чи можна сказати, що ваш основний бізнес врятувало початкове волонтерство?

«Це, безумовно, стало моральною підтримкою та можливістю робити те, що ми вміємо робити найкраще. А далі ми просто поділили «яйця по різних кошиках» і так бізнес відчуває більше опор та можливостей для підтримки співробітників.

Ми любимо створювати дизайнерські рішення, розширювати уявлення про комфорт наших клієнтів та змінювати ставлення до якості життя, затишку. 

Наша глобальна місія – показати світові, що українські виробники меблів можуть вільно конкурувати з італійцями і робити краще за англійців. Я впевнений, ми повернемося до цього в повному обсязі через ще додаткові пару місяців, а поки що діємо ситуативно і з вектором планування на найближчі 3 місяці», - підсумував Ігор.

FAMILIARE: familiare.art

DEFENDER: defenderua.com

Ігор Проців: Instagram

Ігор Проців, співзасновник FAMILIARE
Ігор Проців, співзасновник FAMILIARE 
За 2,5 роки молодий бізнес пережив багато випробувань
За 2,5 роки молодий бізнес пережив багато випробувань

Рекламний матеріал

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.