RU
Головна
Реклама
19:38, 30 Серпня
Информатор UA

Интро

Криза, як податковий інспектор, завжди приходить несподівано. Отже, треба бути готовим. Бо коли спіткають проблеми, готуватися буде пізно. Тетяна Руденко СЕО компанії із 25-річним досвідом операційного управління. Не боїться "операційки" і вірить, що криза завжди є синонімом можливостей. Пройшла вісім криз, не лише зберігши бізнес, а й виводячи його на наступний рівень. Вміє відчувати ринок і завжди вибирає найкращі рішення для своїх клієнтів. Інформатор поговорив з Тетяною про те, як змінилися потреби клієнтів та які рішення має пропонувати український бізнес своєму клієнтові, щоби відновити ресурси бізнесу. Тетяна поділилася: Знаєте, я відчувала, що криза буде і навіть неодноразово писала про це у своєму фейсбуці. Я міжнародний економіст за освітою і в цьому випадку інтуїцію все більше підтверджувала сухі факти. Через 25 років операційного управління я знаю, що криза це можливість для бізнесу. Навіть дві. Перша: вижити, обігнати інших та стати сильнішими. Друга: померти. Для того, щоб не піти за другим сценарієм, зазначає Тетяна Руденко, треба заспокоїтись та спостерігати, чого хоче клієнт і куди рухається ринок. Війна перевернула все на 360 градусів і безглуздо думати, що скоро все налагодиться і ми житимемо, як жили не будемо. Світ змінився і люди в ньому теж, а отже потреби клієнта теж інші. Зі старту війни не просто не втратила свої лідерські позиції, а лише розширила їх. Чому? Ми не зупинялися. За фактом члени топ-складу взяли паузу в роботі для команди на тиждень і дали людям можливість вирішити сімейні питання, а вже на початку березня з онлайн-формату почали виводити людей на робочі місця. Я навіть пам'ятаю, коли у поїздах проводила робочі наради. Так, поки всі панікували, ми спостерігали, аналізували та робили неможливе можливим. Зараз такий час, коли ти маєш зробити для клієнта все, адже він вибирає тебе та довіряє саме тобі, прокоментувала Тетяна. Які потреби клієнта на ринку дверної фурнітури зараз виходять на перший план Важливо розуміти, що наш клієнт це не кінцевий споживач, який фізично приходить у магазин і купує ручку для своїх дверей. Наші клієнт величезні мережі на кшталт , тому ми не говоримо тільки про ринок дверної фурнітури, ми зараз говоримо бізнесі в цілому, - зазначила Тетяна. Висновки Тетяни Руденко: 1. ЛАКШЕРІ СЕГМЕНТ ПОМЕР "Це міф. Зараз дійсно ринок вимагає продуктів низького цінового сегмента, оскільки купівельна спроможність населення суттєво знизилася. Інсувала гіпотеза про те, що помер лакшері сегмент і тільки дешевий продукт і буде затребуваний зараз, але за фактом ми бачимо, що ринок розділився на низовий та ексклюзивний. Наприклад, ручки є у нас у колекції по 300-400 євро і ви будете шоковані, але вони виросли у продажах. Саме в кризові моменти відбувається більш явний поділ покупців та зменшення продажів у середньому сегменті. Виходить, що люди вибирають або щось зовсім дешеве, або орієнтуються на безпеку, а отже, якість і готові платити за неї", - розповіла Тетяна. 2. БЕЗПЕКА ГОЛОВНІШЕ ЗА УСЕ "Дизайну зараз менше уваги приділяють. Загалом останні 5 років ми бачимо, як усе переходить у сильний мінімалізм і велике мистецтво зробити дорогу річ візуально ненав'язливою. Плюс на перший план вийшла безпека, що не дивно. Люди усвідомили, що безпека здатна врятувати будинок, а іноді й життя. Пам'ятаєте, були приклади, коли стояли якісні двері з надійним замком у будинках найтравматичніших точок України (Буча, Ірпінь, Херсон)? Не ввійшли рашисти, а ті двері, які відчинялися, як консервні банки, звичайно ж, і привертали до себе більше уваги через спрощеність, швидкість проникнення в будинок", - зазначилаСЕО компанії . 3. ЗАБЕРІТЬ МІЙ ГОЛОВНИЙ БІЛЬ "У всіх зараз свої завдання і тут проявити повагу, сервісність і реальне бажання закрити біль свого клієнта відіграють ключову роль. Ми запровадили безкоштовну логістику по Україні. Навіть НП вважаємо, що це той рівень сервісу, який ми просто зобов'язані надавати нашому клієнту. Думаю, багато хто попрацювавши з європейськими компаніями, потім зміг оцінити, що Україна країна про сервісність, клієнтоорієнтованість, технологічність і велику любов до свого клієнта. Компанія своєю присутністю на ринку вирішила підтверджувати на всіх рівнях, що саме екстрасервіс закладено в ДНК українського бізнесу та показувати світові, що ми вже переможці на всіх рівнях і навички робити бізнес зручним для клієнта це теж стосується", - зазначає Тетяна. 4. ЛОГІСТИКА "Ще перед війною ми встигли збільшити власний автопарк і завдяки цьому з меншими втратами забезпечували логістику, коли це було складно для інших через паливо. Зараз чітка та налагоджена логістика одна з наших конкурентних переваг", - порада від Тетяни Руденко. 5. РОЗШИРЕННЯ ПРОДУКТОВОЇ ЛІНІЙКИ "Потрібно розуміти, що російська лінійка вийшла з ринку і тут виграє той, хто першим займе нішу, що звільнилася. вже замінює затребувані на ринку продукти та бренди альтернативною продукцією. Окрім того, спостерігаємо за звільнившимися суміжними нішами і приймаємо рішення щодо розширення асортименту", - поділилася Тетяна. 6. ОСОБИСТИЙ КОНТАКТ З КЛІЄНТОМ "Постачальник повинен знати все про свого клієнта: його уподобання, спосіб життя, середовище, звички, навіть імена домашніх улюбленців. Це допомагає підтримувати контакт і любити свого клієнта на всіх рівнях, відповідно лояльності клієнта до бізнесу більше. Коли почалася війна, вся наша команда намагалася максимально підтримати кожного нашого партнера через особистий контакт це відіграло ключову роль у подальшій довірі до нас", - ділитьсяСЕО . Ось топ-6 рішень від Тетяни Руденко для того, щоб клієнт не просто залишився задоволений, а хотів працювати з українським бізнесом роками. Ідеальна репутація компанії протягом 25 років і її лідерські позиції на ринку під час війни та великої економічної кризи підтверджують, що це працює. Поважайте ресурси своїх клієнтів і завжди думайте про те, а як ви можете допомогти своєму клієнту стати успішним - тоді ви розділите досягнення один одного разом. Сайт: polymerservice.ua; Instagram: rudenko_tetiana; Facebook: Тетяна Руденко. Тетяна Руденко СЕО компанії Тетяна розповіла про те, як змінилися потреби клієнтів та які рішення має пропонувати бізнес Рекламний матеріал

Які потреби свого клієнта просто зобов'язаний закривати український бізнес зараз

Читать на русском

6 порад від Тетяни Руденко

Читать на русском
Які потреби свого клієнта просто зобов'язаний закривати український бізнес зараз

6 порад від Тетяни Руденко

Криза, як податковий інспектор, завжди приходить несподівано. Отже, треба бути готовим. Бо коли спіткають проблеми, готуватися буде пізно.

Тетяна Руденко – СЕО компанії «Полімерсервіс» із 25-річним досвідом операційного управління. Не боїться "операційки" і вірить, що криза завжди є синонімом можливостей. Пройшла вісім криз, не лише зберігши бізнес, а й виводячи його на наступний рівень. Вміє відчувати ринок і завжди вибирає найкращі рішення для своїх клієнтів.

Інформатор поговорив з Тетяною про те, як змінилися потреби клієнтів та які рішення має пропонувати український бізнес своєму клієнтові, щоби відновити ресурси бізнесу.

Тетяна поділилася: «Знаєте, я відчувала, що криза буде і навіть неодноразово писала про це у своєму фейсбуці. Я – міжнародний економіст за освітою і в цьому випадку інтуїцію все більше підтверджувала сухі факти. Через 25 років операційного управління я знаю, що криза – це можливість для бізнесу. Навіть дві. Перша: вижити, обігнати інших та стати сильнішими. Друга: померти».

Для того, щоб не піти за другим сценарієм, зазначає Тетяна Руденко, треба заспокоїтись та спостерігати, чого хоче клієнт і куди рухається ринок. Війна перевернула все на 360 градусів і безглуздо думати, що скоро все налагодиться і ми житимемо, як жили — не будемо. Світ змінився і люди в ньому теж, а отже потреби клієнта теж інші.

«Зі старту війни «Полімерсервіс» не просто не втратила свої лідерські позиції, а лише розширила їх. Чому? Ми не зупинялися. За фактом члени топ-складу взяли паузу в роботі для команди на тиждень і дали людям можливість вирішити сімейні питання, а вже на початку березня з онлайн-формату почали виводити людей на робочі місця. Я навіть пам'ятаю, коли у поїздах проводила робочі наради. Так, поки всі панікували, ми спостерігали, аналізували та робили неможливе можливим. Зараз такий час, коли ти маєш зробити для клієнта все, адже він вибирає тебе та довіряє саме тобі», — прокоментувала Тетяна.

Які потреби клієнта на ринку дверної фурнітури зараз виходять на перший план

«Важливо розуміти, що наш клієнт це не кінцевий споживач, який фізично приходить у магазин і купує ручку для своїх дверей. Наші клієнт — величезні мережі на кшталт «Епіцентру», тому ми не говоримо тільки про ринок дверної фурнітури, ми зараз говоримо бізнесі в цілому», - зазначила Тетяна.

Висновки Тетяни Руденко:

1. ЛАКШЕРІ СЕГМЕНТ ПОМЕР

"Це міф. Зараз дійсно ринок вимагає продуктів низького цінового сегмента, оскільки купівельна спроможність населення суттєво знизилася. Інсувала гіпотеза про те, що помер лакшері сегмент і тільки дешевий продукт і буде затребуваний зараз, але за фактом ми бачимо, що ринок розділився на низовий та ексклюзивний. Наприклад, ручки є у нас у колекції по 300-400 євро і ви будете шоковані, але вони виросли у продажах. Саме в кризові моменти відбувається більш явний поділ покупців та зменшення продажів у середньому сегменті. Виходить, що люди вибирають або щось зовсім дешеве, або орієнтуються на безпеку, а отже, якість і готові платити за неї", - розповіла Тетяна.

2. БЕЗПЕКА ГОЛОВНІШЕ ЗА УСЕ

"Дизайну зараз менше уваги приділяють. Загалом останні 5 років ми бачимо, як усе переходить у сильний мінімалізм і велике мистецтво зробити дорогу річ візуально ненав'язливою. Плюс на перший план вийшла безпека, що не дивно.

Люди усвідомили, що безпека здатна врятувати будинок, а іноді й життя.

Пам'ятаєте, були приклади, коли стояли якісні двері з надійним замком у будинках найтравматичніших точок України (Буча, Ірпінь, Херсон)? Не ввійшли рашисти, а ті двері, які відчинялися, як консервні банки, звичайно ж, і привертали до себе більше уваги через спрощеність, швидкість проникнення в будинок", - зазначила СЕО компанії «Полімерсервіс».

3. «ЗАБЕРІТЬ МІЙ ГОЛОВНИЙ БІЛЬ»

"У всіх зараз свої завдання і тут проявити повагу, сервісність і реальне бажання закрити біль свого клієнта відіграють ключову роль.

Ми запровадили безкоштовну логістику по Україні. Навіть НП — вважаємо, що це той рівень сервісу, який ми просто зобов'язані надавати нашому клієнту. Думаю, багато хто попрацювавши з європейськими компаніями, потім зміг оцінити, що Україна — країна про сервісність, клієнтоорієнтованість, технологічність і велику любов до свого клієнта.

Компанія «Полімерсервіс» своєю присутністю на ринку вирішила підтверджувати на всіх рівнях, що саме екстрасервіс закладено в ДНК українського бізнесу та показувати світові, що ми вже переможці на всіх рівнях і навички робити бізнес зручним для клієнта це теж стосується", - зазначає Тетяна.

4. ЛОГІСТИКА

"Ще перед війною ми встигли збільшити власний автопарк і завдяки цьому з меншими втратами забезпечували логістику, коли це було складно для інших через паливо. Зараз чітка та налагоджена логістика – одна з наших конкурентних переваг", - порада від Тетяни Руденко.

5. РОЗШИРЕННЯ ПРОДУКТОВОЇ ЛІНІЙКИ

"Потрібно розуміти, що російська лінійка вийшла з ринку і тут виграє той, хто першим займе нішу, що звільнилася. «Полімерсервіс» вже замінює затребувані на ринку продукти та бренди альтернативною продукцією. Окрім того, спостерігаємо за звільнившимися суміжними нішами і приймаємо рішення щодо розширення асортименту", - поділилася Тетяна.

6. ОСОБИСТИЙ КОНТАКТ З КЛІЄНТОМ

"Постачальник повинен знати все про свого клієнта: його уподобання, спосіб життя, середовище, звички, навіть імена домашніх улюбленців. Це допомагає підтримувати контакт і любити свого клієнта на всіх рівнях, відповідно лояльності клієнта до бізнесу більше.

Коли почалася війна, вся наша команда намагалася максимально підтримати кожного нашого партнера через особистий контакт — це відіграло ключову роль у подальшій довірі до нас", - ділиться СЕО «Полімерсервіс».

Ось топ-6 рішень від Тетяни Руденко для того, щоб клієнт не просто залишився задоволений, а хотів працювати з українським бізнесом роками. Ідеальна репутація компанії «Полімерсервіс» протягом 25 років і її лідерські позиції на ринку під час війни та великої економічної кризи підтверджують, що це працює.

Поважайте ресурси своїх клієнтів і завжди думайте про те, а як ви можете допомогти своєму клієнту стати успішним - тоді ви розділите досягнення один одного разом.

Тетяна Руденко – СЕО компанії «Полімерсервіс»
Тетяна розповіла про те, як змінилися потреби клієнтів та які рішення має пропонувати бізнес

Рекламний матеріал

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.