В гімназіях №63 та №131 на лівому березі Дніпра перших учнів прийняли модернізовані кабінети праці. На шкільних уроках в комфортних умовах діти опанують перші навички роботи з інструментом і обладнанням, адже тепер працюватимуть за сучасних верстатах, мають в розпорядженні різноманітні ручні інструменти та іншу техніку, необхідну для надихаючого навчального процесу.
Модернізація шкільних кабінетів праці – частина спільного проєкту з розбудови екосистеми технічної освіти в Дніпрі, яку спільно реалізують міська влада та «Інтерпайп». Промисловці розраховують зацікавити молодь роботою. Тому забезпечили кабінети сучасним обладнанням, подібним до того, яке використовують на власному виробництві.
«Для нових кабінетів «Інтерпайп» придбав фрезерувальний, точильний та заточний верстати. Це міні-обладнання, не промислове, але його достатньо, щоб діти спробували реальну професію: хоч масштаб виробів менший, але принцип роботи той самий. Жодні розповіді про сучасне виробництво, інвестиції та хороші умови праці не переконають дітей в тому, що робота на виробництві цікава та перспективна, але це може зробити позитивний та надихаючий персональний досвід. І ми знайшли формат, як зацікавити робочими професіями в доступній інтерактивній формі», – поділилась директорка з комунікацій «Інтерпайп» Людмила Новак.
Міська влада взяла на себе капітальний ремонт кабінетів: тут відремонтовані підлога, стеля, стіни, нові вікна та комунікації. Таке розподілення ролей вже стало традиційним для спільних з «Інтерпайп» проєктів з модернізації навчальних закладів.
«Бачиш сяючі обличчя дітей, захоплення, з яким вони отримують практичні знання та технологічні навички, і укотре переконуєшся, наскільки важливо створювати інноваційні комфортні умови для якісного профільного та допрофільного навчання, профорієнтаційної роботи серед школярів. Завдяки співпраці міської ради та «Інтерпайп» сьогодні відчинили двері ще два сучасні кабінети технологій та трудового навчання. Тепер таких майстерень у гімназіях міста вже 7. Учні навчаються, отримуючи насолоду від процесу, а вчителі допомагають їм з упевненістю рухатися у майбутнє», – зазначила заступниця міського голови з питань діяльності виконавчих органів, директорка департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради Ксенія Сушко.
Розбудову екосистеми технічної освіти на лівому березі Дніпра ініціював народний депутат України Дмитро Кисилевський. В її основу покладений принцип “навчальних маршрутів”, якими дитина зможе пройти від інтересу до певного предмета в школі до затребуваної професії в дорослому житті.
«Зараз ми працюємо над двома навчальними маршрутами. Перший включає сучасні кабінети праці в школах лівого берега та майстерню верстатників в профтесі. Цей шлях приведе дитину від інтересу до уроків технологій в професію оператора верстата з ЧПК. Інший приведе до професії інженера-мехатроніка тих, хто цікавиться фізикою і інформатикою. Він включає шкільні лабораторії мехатроніки, систему змагань, олімпіад і профорієнтації, і лабораторії в «Дніпровській політехніці». Діти лівого берега заслуговують мати доступ до сучасної освіти там, де вони живуть», – прокоментував народний обранець.
Платон Бережний