RU

5-вагонний з наскрізним проходом: у Дніпро збираються придбати поїзд метро за понад 7,3 мільйона євро

Читать на русском

Читать на русском
5-вагонний з наскрізним проходом: у Дніпро збираються придбати поїзд метро за понад 7,3 мільйона євро

У жовтні 2023 року Інформатор повідомляв, що у Дніпрі планували взяти кредити у Європейського інвестиційного банку на 22 роки та понад 21 мільйон євро на закупівлю електротранспорту. Частину коштів, 7,367 мільйона євро (без урахування податків та митного збору), планували витратити на придбання вагонів метро. Як виявилося, за цю суму планують придбати 5-вагонний поїзд метро із запчастинами.

Відповідний тендер оголосили 27 березня 2024 року. Про це Інформатор повідомляє із посиланням на КП «Дніпровський метрополітен».

Так, згідно з тендером мають придбати 5-вагонний поїзд метро, запчастини, витратні матеріали, обладнання та інструменти для обслуговування і ремонту. Пропозиції прийматимуть до 21 травня 2024 року.

У технічному завданні прописано, що вагони поїзда мають бути з наскрізним проходом, а щонайменше три вагони з п’яти мають бути моторними. Довжина вагонів по зчіпним пристроям має становити від 18,5 до 20,5 метрів, а максимальна довжина усього потяга метро – 96 метрів. Пасажиромісткість не має бути меншою за 255 пасажирів, при розміщенні 8 людей на квадратний метр.

Першу частину вагонів мають доставити до міста протягом 19 місяців з моменту отримання авансового платежу. Завершити ж доставку мають не пізніше ніж за 22 місяці.

Технічне завдання для закупівлі
Технічне завдання для закупівлі
Технічне завдання для закупівлі
Технічне завдання для закупівлі
Технічне завдання для закупівлі
Технічне завдання для закупівлі

Варто зазначити, що у рішенні міськради Дніпра №6/43 від 22 листопада 2023 року "Про надання місцевої гарантії Дніпровської міськради КП «Дніпровський метрополітен» у 2023 році" мова йшла не про 5-вагонний поїзд метро із запчастинами, витратними матеріалами і обладнанням, а про «придбання до 10 нових вагонів метрополітену» для оновлення рухомого складу.

Раніше ми писали, що депутати міськради Дніпра звернулися до НАЗК, оскільки вважають, що турецька компанія Limak, що кинула будівництво метро у Дніпрі, а нині збагачується в росії, має бути у списку міжнародних спонсорів війни. Також читайте, що на трамваї, тролейбуси та вагони метро у Дніпро взяли кредити на 22 роки і понад 21 мільйон євро. Окрім того, у Дніпрі шукали машиністів у метрополітен.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.