12 грудня в оператора мережі “Київстар” стався масштабний технічний збій. Він вплинув на роботу інших сервісів, тому немає ні зв’язку, ні Інтернету, ні можливості скористатися нацроумінгом. Адже мобільний оператор не може передати інформацію про своїх абонентів.
У компанії зазначили, що це тимчасові незручності, які намагаються вирішити спеціалісти. Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію Liga.net.
“Це тимчасова проблема, над якою активно працюють усі спеціалісти компанії Київстар, щоб знову повернути звʼязок своїм абонентам. Найближчим часом вони відновлять надання послуг”, – йдеться у повідомленні.
У Мінцифрі стверджують, що після вирішення цієї ситуації, з усіма мобільними операторами обговорять план дій, як вберегтися від аналогічних ситуацій і захистити користувачів від неочікуваних проблем зі зв’язком.
У компанії "Київстар" зазначили, що масований технічний збій стався через хакерську атаку на ядро мережі. Важливо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані.
“Звісно, для нас це — виклик. Але зараз для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі ми: залучили представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб та працюємо над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами”, – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, що в Дніпрі в абонентів "Київстар" не працюють мобільний інтернет та зв'язок. Також ми писали, як змінити мережу та чи працює національний роумінг. Писали ми й про те, як українцям викликати екстрені служби.