12 грудня в мережі “Київстар” стався збій. Користувачі скаржились на проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом. У такій ситуації може допомоги національний роумінг.
Він дає можливість виходу в мережу. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Obozrevatel.
Національний роумінг – це послуга, завдяки якій можна підключитись до мережі іншого оператора, якщо у вашого оператора зник зв’язок. Оператори Kyivstar, Vodafone Україна та Lifecell нещодавно реалізували можливість користуватись в мережах нацроумінгу інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с. Тарифікація здійснюється згідно з умовами вашого оператора.
Lifecell
Нацроумінг працює автоматично. Якщо підключитись до мережі іншого оператора не виходить, то треба робити налаштування вручну.
"Київстар" та Vodafone
Відключіть автовибір мережі. На Android: налаштування - мобільна мережа (чи підключення) - оператор.
На iOS: налаштування – стільниковий зв’язок – вибір мережі – вимкнути опцію “Автоматично” – після цього з’являться всі доступні мережі, з них треба обрати необхідну.
Знайдіть та оберіть доступну мережу. Якщо зареєструватись не вийшло, спробуйте ще раз або оберіть іншу мережу.
Перевірте, чи працює мобільний інтернет.
Працівники Інформатора спробували підключитись до нацроумінгу з 5 пристроїв (2 iPhone та 3 смартфони на Android). Зв'язку не було на жодному з них. Наразі невідомо, у чому причина, але в теорії все має працювати.
Нагадаємо, раніше ми писали, що нацкомісія виявила порушення в роботі “Київстар”, Vodafone та Lifecell. Також читайте, що "Київстар" заарештували. Крім цього, Інформатор розміщував пояснення від мобільних операторів, чому навіть за умови наявності світла може не бути інтернету і зв'язку.