12 грудня абоненти "Київстар" зіштовхнулись з проблемами. Користувачі скаржились, що в них не працює зв’язок та мобільний інтернет. О 8:04 на офіційній сторінці оператора в Facebook зробили публікацію про те, що в його мережі стався технічний збій.
Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на пост "Київстар".
“На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги "національний роумінг". Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”, – йдеться у повідомленні оператора.
Нагадаємо, раніше ми писали, що нацкомісія виявила порушення в роботі “Київстар”, Vodafone та Lifecell. Також читайте, що "Київстар" заарештували. Крім цього, Інформатор розміщував пояснення від мобільних операторів, чому навіть за умови наявності світла може не бути інтернету і зв'язку.