"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок

"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок
1 мільярд покупок за рік: корпорація "АТБ" встановила рекорд

Проаналізувавши оприлюднені фінансові та податкові показники корпорації "АТБ", редакція звернула увагу на справді унікальні масштаби роботи компанії. У відповідь на наш запит у мережі поділилися раніше не оприлюдненими даними: протягом року в "АТБ" здійснюється близько одного мільярда покупок.

Це вперше оприлюднений показник роботи найбільшої вітчизняної мережі і беззаперечний рекорд в українському ритейлі за кількістю чеків — жодна інша торгівельна мережа в країні не досягла подібного масштабу взаємодії з клієнтами. Про це Інформатор повідомляє із посиланням на obozrevatel.com.

Щоденні чеки в понад 1280 магазинах мережі — це не лише масштабний бізнес, але й важлива опора продовольчої безпеки країни та великий донор податкових платежів до бюджетів всіх рівнів і гуманітарних програм.

"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок 1
Понад 1280 магазинів "АТБ" по Україні

Географія та динаміка зростання

Як уточнили в компанії, до кінця 2025 року "АТБ" планує відкрити ще до 40 нових маркетів, і вийти на позначку у 80 наново відкритих за рік магазинів. Цей показник стане найбільшим з 2022 року.

Найширше покриття "АТБ" має на Київщині — 272, на другому місці рідна для компанії Дніпропетровщина із 216 магазинами, третє місце — Львівщина, де діє 92 магазини мережі.

"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок 2
До кінця 2025 року "АТБ" планує відкрити ще до 40 нових маркетів

Магазин, який знає кожний українець

За соціологічними опитуваннями, понад 95% громадян мають позитивний досвід покупок в "АТБ", а кількість людей, які обирають мережу для постійних покупок, перевищує 3 мільйони.

Попит стабільно високий — поділились у мережі ще одним ексклюзивом: середній чек сьогодні становить понад 250 гривень, а за одну покупку відвідувач магазину зазвичай бере 6–7 товарів. У середньому касир обслуговує близько 350 покупців за зміну, надаючи кожному якісний сервіс та увагу швидше ніж за хвилину.

Беззаперечні фаворити покупців — продукція власних торгових марок "АТБ", які мережа пропонує за конкурентними цінами. До топ-5 таких товарів за кількістю щоденних продажів входять: курячі яйця, цукор, картопля, банани, а також ексклюзивна 2-літрова Coca-Cola, яку міжнародний лідер ринку напоїв представляє на українському ринку винятково у мережі "АТБ".

"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок 3
Кількість людей, які обирають мережу для постійних покупок, перевищує 3 мільйони

Масштабне зростання — користь для країни і людей

У першому півріччі 2025 року підприємства групи "АТБ" сплатили податків і зборів, включно з митними платежами та ЄСВ, на суму 18,02 мільярда гривень — на 35,9% більше, ніж торік. До державного бюджету надійшло 12,16 мільярда гривень, місцеві бюджети отримали 3,81 мільярда гривень, а до цільових фондів спрямовано 2,05 мільярда гривень. Лише флагманське підприємство корпорації — ТОВ «АТБ-Маркет» — перерахувало 14,35 мільярда гривень, з них 9,52 мільярда гривень — до держбюджету, 3,21 мільярда гривень — до місцевих бюджетів, 1,62 мільярда гривень — до цільових фондів.

А загальний податковий внесок підприємств корпорації "АТБ" до бюджетів усіх рівнів з початку повномасштабного вторгнення сягає 74,11 мільярда гривень. При цьому "АТБ" входить до десятки найбільших платників податків України та забезпечує близько половини всіх податкових надходжень від українського ритейлу.

"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок 4
З початку повномасштабного вторгнення в "АТБ" сплатили 74,11 мільярда гривень податків

Лідер за товарообігом

За перші шість місяців 2025 року товарообіг "АТБ" склав 139,39 мільярда гривень (з ПДВ та акцизом) — це на 19,8% більше, ніж за аналогічний період 2024-го. Мережа зберігає традицію пропонувати ціни, які часто є першими після виробника, а також пропонує постійну систему акцій і знижок, включно з ексклюзивними умовами для власників ко-брендових карток (нині їх понад 2 мільйони).

Роль під час війни

"АТБ" не лише є опорою продовольчої безпеки України, а й системно допомагає армії, громадам та людям. Попри втрати на мільярди гривень внаслідок бойових дій та окупацій, мережа зберігає титул одного з найстабільніших постачальників продуктів — щоденна праця понад 59 тисяч співробітників забезпечує українців доступними товарами навіть у найскладніші часи.

"АТБ" — це вже не просто місце для покупок, а національний бренд, який щодня доводить: масштаб може поєднуватися з відповідальним лідерством для країни та людей.

"АТБ" встановила рекорд українського ритейлу — за рік у магазинах мережі українці роблять мільярд покупок 5
В "АТБ" працюють понад 59 тисяч співробітників

Партнерський матеріал

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити