У вівторок, 14 лютого, люди по всій території України люди не змогли відправити та забрати посилки. Як з’ясувалося у роботі поштового оператора виникли проблеми. Наразі працівники “Нової пошти” працюють над відновленням діяльності.
Про проблеми з відправкою посилок люди почали писати у соцмережі Facebook. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Інформатор Україна.
“Система не працює, масштабний збій у всій Україні. Що сталося і чи це надовго, ми не знаємо”, - йдеться у заяві компанії.
ОНОВЛЕНО 19:32. Повідомляється про відновлення роботи сервісів "Нової Пошти".
"Наразі Нова пошта повністю відновила свою роботу по всій краіні. Можна отримати та відправити посилки у відділеннях та поштоматах. Ми розуміємо, як важливо отримати своі посилки саме сьогодні, тому ми подовжилу роботу наших відділень на годину довше: у великих містах до 22, у інших містах - до 21. Мобільний додаток також працює: можна сплачувати, створювати накладні та отримувати посилки у поштоматі", — повідомили Інформатору у пресслужбі компанії.
Компанія спеціалізується на логістичних та пов'язаних з ними послугах з 2001 року. Має найбільшу в Україні мережу. Є лідером за обсягом та швидкістю доставки — за 2021 рік "Нова пошта" відправила майже 400 мільйонів посилок. Відділення поштової служби не припиняли роботу в Україні під час повномасштабного російського вторгнення в тих містах, які не знаходяться під окупацією, та де не ведуться активні бойові дії. Відділення "Нової пошти" працюють і за кордоном. Зокрема, у Польщі та Молдові. Термін доставки — від 5 днів. До того ж "Нова пошта" почала доставляти з інтернет-магазинів Чехії. Дізнатись більше про доставку з інтернет-магазинів можна тут.
Раніше Інформатор писав, що на“Новій пошті” шахрай отримав посилку з Дніпра лише за телефонним дзвінком. Також читайте про нові тарифи “Нової пошти” та коли зростуть ціни. Ще нагадаємо як зробити, щоб на "Новій пошті" замість вас посилку отримала інша людина.