Результати досліджень: Telegram - найкращий вибір для розміщення реклами
Згідно з даними Kantar CMeter, за останні 5 років месенджер Telegram збільшив своє охоплення в Україні з 17% до 86%. Останнє дослідження від Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) доводить, що ця тенденція зберігається, а під час війни користувачі соцмереж з України усе частіше обирають Telegram як основне джерело новин.
Інформатор Україна з’ясовував, чому Telegram випередив Youtube, Facebook та інші соціальні мережі в Україні. Про це повідомляє Інформатор.
17 серпня КМІС оприлюднив дані опитування, згідно з яким в умовах війни більшість українців дізнаються новини з соціальних мереж. Для 59% респондентів соцмережі – провідні джерела інформації, а 69% опитаних отримували інформацію з соціальних мереж впродовж останніх 7 днів. Для порівняння, лише 43% опитаних назвали основним джерелом отримання інформації телемарафон «Єдині новини».
Якщо ж проаналізувати увесь час споживання новин українцями у соцмережах, то лідером вийде Telegram – на нього припадає 41% часу. Загалом перелік виглядає так:
Згідно з тим же дослідження КМІС, соціальними мережами користуються по всій країні представники обох статей. Якщо на Сході України соцмережами для отримання інформації користуються 62% респондентів, то на Заході - 58%. Що стосується місця проживання, то у сільській місцевості з соцмереж дізнаються новини 47% опитаних, а у містах з населенням понад 100 тисяч юдей – 69% респондентів.
За інформацією Deutsche Welle, населення все частіше обирає Telegram, оскільки, залишаючись месенджером, платформа має всі ознаки та виконує функції соціальної мережі.
Згідно з даними КМІС, в умовному рейтингу довіри Telegram-канали назвали 35% опитаних. Менше довіряють українці телебаченню, YouTube, Viber та Facebook: 33%, 25%, 20% та 20% відповідно.
Якщо ж поглянути на категорію працездатних українців віком від 18 до 44 років, то понад 62% респондентів обирають для отримання інформації саме Telegram.
Насамперед люди обирають Telegram, оскільки надають перевагу таким видам контенту, як короткі відео (62%) і короткі інформаційні повідомлення (61%). В Telegram-каналах автори часто не приховують свою точку зору з різних приводів і, на відміну від традиційних засобів масової інформації, як то телебачення, менше намагаються маніпулювати громадською думкою під виглядом об’єктивності.
Замовити рекламу на найпопулярніших Telegram-каналах країни можна написавши на пошту sale@informator.ua.
Раніше Інформатор також публікував результати опитування, скільки українців вірять у перемогу нашої країни.
Звідки українці черпають інформацію - опитування КМІС
Яким джерелам інформації довіряють українці - опитування КМІС
Оксана Цибуля