У Дніпрі добігає кінця ремонт трамвайного переїзду на перехресті проспекту Дмитра Яворницького та вулиці Василя Чапленка. Його проводять в межах оновлення ділянки руху трамвайного маршруту №1 (від вулиці Бандери до вулиці Пастера). Це перший ремонт переїзду у 2025 році.
Його виконують класичним методом вкладання колії з використанням шпал та залізобетонних плит дорожнього покриття. Вже цілком замінили нижню та верхню будови колії. З 17 до 21 лютого через ремонт трамваї №1 курсуватимуть через вулицю Вокзальну. Зміни триватимуть з 9:00 до 16:00. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на сайт Дніпровської міської ради.
З жовтня 2024 року триває ремонт трамвайного переїзду на перетині проспекту Лесі Українки та бульвару Батальйону Дніпро. Відтоді вже цілком виконані роботи на двох кривих ділянках та на одній прямій. Ще дві криві та одну пряму ділянки неможливо завершити, бо на об'єкті міняють підземні комунікації.
На ділянці замінили світлофор, змонтували нові опори контактної мережі, встановили три електрифіковані та три східні стрілочні переводи. Вуличне освітлення замінили на LED. Нещодавно рух перехрестям уздовж проспекту Лесі Українки в бік проспекту Олександра Поля відкрили для машин. Роботи знаходяться на фінальній стадії.
«Під час робіт на перехресті служба колії комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» замінила колію по проспекту Лесі Українки на ділянці від вулиці Степана Бандери до бульвару Батальйону Дніпро, оскільки ця пряма ділянка також була в аварійному стані. Вклали нові рейки та шпали. Для покриття колії використали залізобетонні плити. Вклали їх по всій протяжності ділянки. Оновили та пристосували для людей з інвалідністю посадкові платформи на зупинках», — сказав провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Нікіта Керенцев.
Нагадаємо, раніше ми писали, чому у Дніпрі затягнувся ремонт на трамвайному переїзді на проспекті Лесі Українки. Також читайте, що у Дніпрі зросла вартість проїзду у громадському транспорті. Крім цього, Інформатор повідомляв, що мер Дніпра Борис Філатов розповідав, чому центр Дніпра постійно перекопаний.
Фото: Андрій Шушпан