8 лютого користувачі масово повідомляли про неможливість авторизуватися в “Резерв+”. У Міноборони пояснили, що проблема полягає у високому навантаженні на BankID. Через це авторизація через нього може давати збій.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на публікацію Міністерства оборони України.
Наразі триває робота над усуненнями проблеми. Користувачі все ще можуть мати труднощі з входом. Усім, кому вдалося авторизуватися, рекомендують зберегти всі необхідні документи в pdf-форматі на телефон. Це стосується військового документу чи електронного направлення на ВЛК (для збереження останнього можна зробити скріншот).
Також у Міноборони попередили, що операції із запитами на відстрочку чи направлення на ВЛК зараз можуть працювати повільно. Користувачів просять зачекати виправлення ситуації. Над проблемою працюють разом із командою BankID.
в "Резерв+" можна буде отримати електронне направлення на ВЛК. Також читайте, хто в Україні може автоматично втратити відстрочку від мобілізації у «Резерв+». Крім цього, у “Резерв+” тестують нову послугу з направленнями на ВЛК в режимі “онлайн”.