Увечері 31 жовтня стався збій в роботі мобільного банка Monobank. Так, деякі клієнти не можуть зайти в застосунок. Іншим не вдається переказати кошти.
У службі підтримки Інформатору повідомили, що зараз спостерігаються труднощі в роботі мобільного додатка. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Інформатор Україна.
"Вибачте, будь ласка, зараз є складнощі на нашому боці, які можуть відобразитися на вашій роботі з застосунком або з проведенням платежів. Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити. Будь ласка, дайте нам трохи часу. Як тільки питання буде вирішене ми обов'язково вам повідомимо. Дякуємо за ваше розуміння і терпіння", — йдеться в повідомленні.
Оновлено: співзасновник Monobank Олег Гороховський написав, що трапився збій у процесингу.
"Є проблеми із входом у застосунок. Орієнтовний час усунення 19:30. Вибачте за те, що підводимо", – йдеться у публікації.
Нагадаємо, раніше ми писали про збій у додатку "Приват24 бізнес". Також читайте, що у Monobank виріс тариф за зняття грошей з картки.