У вівторок, 1-го листопада, у роботі оператора «Київстар» стався масштабний збій. Абоненти повідомляють, що не можуть поповнити свої рахунки з жодного онлайн-банкінгу.
Про це пише Інформатор із посиланням на Інформатор Україна.
Так, відомо, що збої в роботі сервісів мобільного оператора спостерігаються ще з понеділка 31 жовтня. Проте, проблеми спостерігають уже другу добу. Загалом, збій зачепив операції з поповнення рахунків, дзвінків та інших сервісів. Абонентам не вдається поповнити рахунок через жоден онлайн-банкінг. Варто додати, що 31-го жовтня у компанії збій не підтверджували. Утім, вже 1 листопада у «Київстарі» визнали певні складнощі в роботі деяких послуг.
Наразі «Київстар» зазначає, що збій пов’язаний з тимчасовими обмеженнями в інформаційних системах компанії.
«Друзі, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар. Зараз наші IT-спеціалісти працюють, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже найближчим часом», – заявили в компанії.
Наразі точно невідомо, коли послуги компанії повернуться до стандартного режиму роботи. До виправлення ситуації не варто намагатися по декілька разів поповнити рахунок – це лише ускладнить ситуацію.
Раніше ми писали про збій в роботі "Приват24 бізнес". Повідомляли ми і про масштабний збій в Monobank.