RU

“Укрзалізниця” тестує новий сервіс для замовлення квитків: як він працюватиме

Читать на русском

Читать на русском
“Укрзалізниця” тестує новий сервіс для замовлення квитків: як він працюватиме
Придбати квитки автоматично: в "Укрзалізниці" тестують нову послугу

В Україні з’явиться можливість тестування функції для замовлення квитків у потяг “Квитки під час моніторингу”. Завдяки новій послузі можна придбати квитки автоматично. Така можливість є у користувачів, які авторизувалися у "Дія.Підпис". 

Для тестування доступно дві функції: моніторинг квитків на поїзди, які вже у продажу з можливістю відстежувати наявність конкретних місць та моніторинг на напрямки з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Інформатор Україна

Під час моніторингу конкретного потягу є можливість увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього необхідно:

  • внести дані пасажирів;
  • оплатити квиток: при активації цієї функції одразу відбуватиметься зняття коштів. У разі скасування моніторингу або ж відсутності необхідних квитків — кошти повернуться на картку автоматично.

Якщо потрібні квитки знаходяться, то людина отримає повідомлення у застосунку. У разі ввімкнення функції автовикупу — надходитиме повідомлення про вже викуплені квитки. Для того, щоб долучитись до тестування функції необхідно завантажити застосунок: 

В “Укрзалізниці” зазначили, що всі придбанні квитки будуть дійсними для поїздок. Тому пасажирам радять не створювати безліч моніторингів з автовикупом, аби потім не виникло ситуації, коли людина прямує декількома маршрутами одночасно. 

Нагадаємо, що “Укрзалізниця” нещодавно потрапила у скандал. В одному з потягів, який курсує через Дніпро, провідник не впускав жінок. Також читайте, що у потязі з Дніпра до Києва пасажири вигнали військового у тамбур через "неприємний запах”. Писали ми й про те, що адвокат із Дніпра розповів про створення жіночих купе в потягах

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.