RU

Вкрали понад 101 тисячу гривень та закрили рахунки у "Приват24": що вирішив Верховний Суд по справі жінки з Дніпропетровської області

Читать на русском

Читать на русском
Вкрали понад 101 тисячу гривень та закрили рахунки у "Приват24": що вирішив Верховний Суд по справі жінки з Дніпропетровської області
Жінка з Дніпропетровської області судилась з "ПриватБанком"

У липні 2022 року жінка з Жовтих Вод зайшла у “Приват24”, щоб перевірити залишок коштів на рахунках. Додаток закрився через декілька секунд після запуску. Для повторного входу користувачці запропонували ввести номер телефону та пароль

Оскільки це був офіційний додаток, сумнівів в жінки не виникло, – пише Інформатор з посиланням на Інформатор Україна

Після цього їй подзвонив автовідповідач “ПриватБанку” та спитав, чи згодна вона змінити паролі. Жінка відмовилась, але заощадження це не захистило. Пізніше їй вдалося зайти у “Приват24”, але картки у ньому не відображались.

Як відреагував банк

Жінка зателефонувала на 3 700, щоб заблокувати карткові рахунки. Виявилось, що невідомі без її відома списали кошти. Також вони закрили її рахунки. Загалом потерпіла втратила понад 101 тисячу гривень. На одній картці було 54 700 гривень, на іншій – 1 300 євро.

Наступного дня жінка прийшла до банку, але там їй не змогли пояснити, як шахраї отримали доступ до її грошей. Більш того, зловмисники хотіли оформити на її ім’я кредит, але через воєнний стан банк їм відмовив. 

Постраждала попросила “ПриватБанк” провести службове розслідування і звернулася до поліції. За її заявою зареєстрували провадження щодо шахрайства. Якби злодіїв знайшли, то їм загрожувало б до 5 років тюрми. На всі прохання постраждалої банк відповідав, що він не може повернути кошти. Тому справа потрапила до суду.

Рішення суду

У вересні 2022 року суддя Жовтоводського міського суду вирішила, що банк має повернути жінці її заощадження і сплатити за неї судовий збір. Вона вважала, що банк мав довести, що його клієнтка комусь передала паролі від своїх рахунків. Однак він цього не зробив, а тому мав компенсувати втрачені кошти.

Це рішення “ПриватБанк” оскаржив. Судді погодилися, що начебто гроші зниклі через те, що картки були додані до сервісу Google Pay.

Постраждала звернулась до Верховного Суду. Судді визнали, що суддя все оцінила вірно: банк мав довести, що його клієнтка передала дані злочинцям. Раз банк цього не зробив, то мав повернути жінці її гроші. Крім цього, “ПриватБанк” зобов’язали оплатити 36 тисяч гривень за роботу адвоката жінки.

Нагадаємо, раніше ми писали, що у “ПриватБанку” розповіли про шахрайську схему. Крім цього, Інформатор повідомляв, що “ПриватБанк” продовжив період використання карток. Також читайте, коли "ПриватБанк" автоматично спише заборгованість по кредитах.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.