RU

Блекаути, затори і черги на зупинках: яка ситуація з громадським транспортом у Дніпрі

Читать на русском

Читать на русском
Блекаути, затори і черги на зупинках: яка ситуація з громадським транспортом у Дніпрі
Як працює громадський транспорт у Дніпрі

У Дніпрі сфера пасажирських перевезень в умовах воєнного стану та регулярних блекаутів переживає важкі часи. Рух трамваїв, тролейбусів та автобусів – одне з найгостріших питань, які наразі хвилюють містян. Адже за відсутності електротранспорту усі пасажири вимушені пересідати на автобуси та маршрутки.
 
У міськради є домовленість з перевізниками. Кожен з них залежно від кількості маршрутів тримає так званий "резерв" водіїв, - пише Інформатор із посиланням на публікацію Департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради.
 
Чергові знаходяться вдома, але якщо виникає позаштатна ситуація, вони повинні прибути до автотранспортного підприємства. Ці водії за замовчуванням виходять на маршрути, підсилюючи напрямки, які дублюються електротранспортом.
"Ми вивели близько 70 додаткових автобусів на маршрути міста під час останнього блекауту. Але щоразу ми бачимо на кінцевих зупинках велику кількість людей. Це пов’язано з тим, що під час блекауту вимикаються всі світлофори та виникають затори. Тому інтервали розриваються, з цим дійсно є проблема. Ми працюємо з патрульною поліцією: визначили цілий перелік перехресть, на які необхідно максимально швидко поставити регулювальників, аби налагодити рух в місті", - розповів директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Ігор Маковцев.
Утім, є інша проблема - недостатня кількість водіїв. Кермувальників не вистачало навіть до війни. Відбувається постійний відтік кадрів, оскільки економіка держави на даний момент не дозволяє конкурувати з такими ж посадами в найближчих країнах Європейського Союзу.
"Тому ми вдосконалюємо систему соціального захисту цих працівників, вигадуємо, яким чином затримати ці кадри на місцях. Якщо ви втратили роботу і маєте категорію, в кожному автобусі, трамваї, тролейбусі є повідомлення щодо прийняття на роботу спеціалістів. Навіть у сьогоднішній складній ситуації ми проводимо курси з підготовки водіїв електротранспорту та автобусів. Приходьте, завжди є вакансії", - додав Маковцев.

Для чого потрібні технічні рейси трамваїв та тролейбусів, якщо немає пасажирських перевезень?

Якщо електротранспорт не працює, виникає декілька моментів. По-перше, якщо є перепад температури та підвищується вологість повітря, то відбувається намерзання контактного дроту, його вага збільшується та виникає ризик обриву. Найпростіший спосіб боротьби з цим явищем – прогрівати контактний дріт. Також якщо рейками не рухається рухомий склад, то вони вкриваються корозією – починають іржавіти.
"Тому в нас є технічні рейси, які працюють з 6:00 до 10:00 та з 17:00 до 21:00. Це дуже скорочений випуск рухомого складу для того, щоб підтримувати нашу критичну інфраструктуру в робочому стані. Коли ДТЕК дозволить у повному обсязі запуститися, ми зможемо це зробити, а не вигадувати, як лагодити цю інфраструктуру, яка сама собою виходить із ладу, якщо не працює", - зазначив посадовець.
Також, Маковцев нагадав, що станції метрополітену відкриті, як укриття для дніпрян.
 
Раніше ми писали, що у Дніпрі відремонтували автобуси, які пошкодив ракетний удар. Також ми розповідали, що Філатов показав автобуси, які Дніпру передали підприємці.
 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.