Фотограф із Дніпра поскаржився на нестерпну спеку у вагоні потяга Одеса-Дніпро. Стовпчик термометра показав 26 градусів. І це лише у коридорі.
За словами чоловіка, у купе було ще спекотніше. Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію Сергій Дубільєр.
"Куди там "Укрзалізниця"та її норми вагонної температури. Хоча, може, це мені тільки це все здається ненормальним, напевно знайдуться бабусі, які вічно замерзають, яким буде холодно", - написав пасажир.
У компанії відреагували на скаргу, пообіцяли розібратися в інциденті та не допускати подібних випадків у майбутньому.
"Нам дійсно прикро, що ви зіткнулися з цією ситуацією. Ми подбаємо про те, щоб не допускати подібних випадків у майбутньому. Інформація вже передана у відповідний підрозділ", - йдеться у повідомленні.
Отже, загальна температура повітря в вагонах класу “люкс” та купе не повинна перевищувати 26 градусів. Що ж стосується плацкартних вагонів, то там повинна працювати вентиляція. Дізнатися температуру у вагоні може кожен з пасажирів. Термометр мусить висіти у кожному вагоні. В плацкартних — висить зверху біля місця №2, в купейних — десь посередині вагона.
Якщо термометр відсутній – залишайте нарікання в книзі скарг. Вона знаходиться у начальника поїзда і штабному вагоні.
Зазначимо, що у всіх вагонах купе та класу “люкс” кондиціонування є базовою послугою. А ось у регіональних експресах кондиціонер має бути встановлений лише в першому класі. Натомість у плацкарті обов’язково має працювати вентиляція.
Щоб перевірити чи працює вентиляція, на стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку та відчуйте чи дує звідти повітря. Якщо так — вентиляція включена, якщо не дує — відключена і вам потрібно попросити провідника її включити.
У випадку відмови – підходьте до начальника поїзда і вимагайте книгу скарг. Як правило після цього в вагон направляють електромеханіка, який і запускає в роботу вентиляцію. Якщо ж вас просять не записувати скаргу, або перевели в інший вагон де прохолодніше – є гарячі лінії "УЗ", куди варто залишати звернення – при цьому вказавши, що до провідників немає претензій, адже за це відповідають робітники депо.
Запам’ятайте простий та дієвий алгоритм скарг:
Раніше ми писали, що “Укрзалізниця” оновлює меню у потягах та повертає підстаканники з новим дизайном. Також читайте, що дніпряни зможуть дістатися потягом до Львова через Київ. Інформатор писав про те, що на залізничному вокзалі Дніпра посилили безпеку.