RU

Чоловік із Дніпра поскаржився на спеку в потязі: яка температура повинна бути у вагонах

Читать на русском

Читать на русском
Чоловік із Дніпра поскаржився на спеку в потязі: яка температура повинна бути у вагонах
Чоловік із Дніпра поскаржився на спеку в потязі

Фотограф із Дніпра поскаржився на нестерпну спеку у вагоні потяга Одеса-Дніпро. Стовпчик термометра показав 26 градусів. І це лише у коридорі. 

За словами чоловіка, у купе було ще спекотніше. Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію Сергій Дубільєр.

"Куди там "Укрзалізниця"та її норми вагонної температури. Хоча, може, це мені тільки це все здається ненормальним, напевно знайдуться бабусі, які вічно замерзають, яким буде холодно", - написав пасажир. 

У компанії відреагували на скаргу, пообіцяли розібратися в інциденті та не допускати подібних випадків у майбутньому. 

"Нам дійсно прикро, що ви зіткнулися з цією ситуацією. Ми подбаємо про те, щоб не допускати подібних випадків у майбутньому. Інформація вже передана у відповідний підрозділ", - йдеться у повідомленні.

Яка ж оптимальна температура повинна бути у вагонах, та куди звертатися у випадку порушення норм 

Отже, загальна температура повітря в вагонах класу “люкс” та купе не повинна перевищувати 26 градусів. Що ж стосується плацкартних вагонів, то там повинна працювати вентиляція. Дізнатися температуру у вагоні може кожен з пасажирів. Термометр мусить висіти у кожному вагоні. В плацкартних — висить зверху біля місця №2, в купейних — десь посередині вагона.  

Якщо термометр відсутній – залишайте  нарікання в книзі скарг. Вона знаходиться у начальника поїзда і штабному вагоні.

Зазначимо, що у всіх вагонах купе та класу “люкс” кондиціонування є базовою послугою. А ось у регіональних експресах кондиціонер має бути встановлений лише в першому класі. Натомість у плацкарті обов’язково має працювати вентиляція. 

Як перевірити чи працює вентиляція

Щоб перевірити чи працює вентиляція, на стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку та відчуйте чи дує звідти повітря. Якщо так — вентиляція включена, якщо не дує — відключена і вам потрібно попросити провідника її включити. 

У випадку відмови – підходьте до начальника поїзда і вимагайте книгу скарг. Як правило після цього в вагон направляють електромеханіка, який і запускає в роботу вентиляцію. Якщо ж вас просять не записувати скаргу, або перевели в інший вагон де прохолодніше – є гарячі лінії "УЗ", куди варто залишати звернення – при цьому вказавши, що до провідників немає претензій, адже за це відповідають робітники депо.  

Запам’ятайте простий та дієвий алгоритм скарг: 

  • провідник;
  • начальник поїзда з книгою скарг;
  • відео\фото фіксація;
  • скарги на гарячі лінії (посилання). 

Раніше ми писали, що “Укрзалізниця” оновлює меню у потягах та повертає підстаканники з новим дизайном. Також читайте, що дніпряни зможуть дістатися потягом до Львова через Київ. Інформатор писав про те, що на залізничному вокзалі Дніпра посилили безпеку.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.