12 грудня з самого ранку відсутній зв’язок та Інтернет мобільного оператора “Київстар”. Через перебої в його роботі деякі pos-термінали “ПриватБанку”, банкомати та термінали самообслуговування можуть працювати не стабільно або взагалі не мати зв’язку.
Про це пише Інформатор з посиланням на пресслужбу “ПриватБанку”.
“Нам відомо про ситуацію та ми докладаємо максимум зусиль, щоб клієнти почували себе впевнено. Ми робимо все, щоб забезпечити доступність всіх продуктів та послуги бути поряд у режимі 24/7”, — йдеться у повідомленні.
Зазначається, що клієнти можуть зателефонувати до підтримки за допомогою “Приват24” або ж написати в чат-онлайн. Для цього потрібно лише доступ до Інтернету.
Інформатор писав, чому не працює зв'язок "Київстар" та коли його відновлять. Нагадаємо, що в Дніпрі в абонентів "Київстар" не працюють мобільний інтернет та зв'язок. Також ми писали, як змінити мережу та чи працює національний роумінг. Писали ми й про те, як українцям викликати екстрені служби.