Компанія «Інтерпайп» спільно з «Дніпровською політехнікою» розпочала новий проєкт, мета якого – привернути увагу школярів до технічних спеціальностей. У Дніпрі відкрив свої двері перший літній профорієнтаційний табір «Місто професій-2024». Цей проєкт орієнтований на дітей співробітників «Інтерпайп» та має на меті ознайомити їх з професіями, доступними в компанії, та зацікавити їх у майбутньому будувати кар'єру в промисловості.
«Сьогодні «Інтерпайп», як і багато інших компаній, відчуває брак інженерів і кваліфікованих робочих, але сучасна молодь не часто обирає промисловість як точку старту кар’єри. І маємо зламати цей тренд. – зазначає Людмила Новак, директорка з комунікацій компанії «Інтерпайп». – Ми розуміємо, що непопулярність промисловості серед дітей – це довгострокова тенденція, і тому шукаємо нові шляхи залучення молоді до наших професій».
Профорієнтаційний табір «Інтерпайп» – не лише нагода для підлітків відпочити та розважитися під час літніх канікул, але й можливість розвинути свої навички та таланти. В рамках програми проєкту діти співробітників компанії відвідали різноманітні майстер-класи та тренінги, де ознайомилися з хімією, фізикою, механікою, мехатронікою, геологією та іншими цікавими сферами.
«Цей тиждень пройшов дуже насичено – як для дітей, так і для викладачів нашої «Політехніки», – говорить Артем Павличенко, перший проректор «Дніпровської політехніки». – Для дітвори – це унікальна можливість поспілкуватися з однолітками і фактично зануритися в різні локації університету, заглянути за лаштунки, подивитися як воно відбувається дійсно».
«Інтерпайп» і надалі буде розвивати програми для залучення молоді до сучасної промисловості. В компанії впевнені, що це допоможе не лише вирішити проблему дефіциту кадрів, але й сприятиме розвитку української економіки в цілому.
Партнерський матеріал