RU

Не панікувати і самостійно не визволятися: що робити, якщо застрягли у ліфті

Читать на русском

Читать на русском
Не панікувати і самостійно не визволятися: що робити, якщо застрягли у ліфті
Не панікуйте і не намагайтеся вибратися самостійно

Під час повітряної тривоги слід взагалі не користуватися підйомником. Утім через планові, віялові та екстрені відключення світла трапляються випадки застрягання людей у ліфтах. Якщо сталося так, що ви застрягли - головне у таких випадках — не панікувати і не намагатися вибратися самостійно.

Якщо ви застрягли у ліфті - необхідно повідомити ліфтову службу, - пише Інформатор із посиланням на пресслужбу Дніпровської міської ради. 

Якщо немає мобільного зв’язку, то намагайтеся докричатись до сусідів, аби вони зателефонували ліфтерам. 

За даними підприємства, яке обслуговує ліфти в кількох районах Дніпра під час суцільного блекауту було зафіксовано близько 80-ти застрягань. Щоб оперативно звільняти людей, посилили відповідні бригади додатковими фахівцями, тобто перевели їх на цей напрямок роботи з інших змін. 

"Ліфти не падають й усюди є вентиляційні решітки, тобто повітря вистачає. Звісно, треба телефонувати нам на гарячу лінію для виклику ліфтерів. Ми співпрацюємо і з рятувальниками. Головне — не потрібно вибивати двері, ламати ліфти чи намагатися самостійно звідти вийти", - зауважив директор ТОВ "Ліфтовик-Дніпро" Артем Резник.

Цілодобова аварійна служба Шевченківського району — (096) 602 00 11, АНД та Індустріального — (098) 015 50 15.

При застряганні у ліфті будинку ОСББ слід звертатися до ліфтової компанії, яка обслуговує будинок.

«Є в нас гарні приклади тих голів правління ОСББ, які зробили так звані «рятувальні» коробки чи мінімальні набори для того, щоб певний час перечекати у ліфті на випадок застрягання. У кожного ОСББ є договір з обслуговуючою ліфтовою компанією. Словом, у будинках ОСББ є два суб’єкти, з якими можна контактувати на випадок застрягання у ліфті — це голова правління, який може викликати аварійну службу, або напряму повідомити ліфтову компанію про ситуацію. Інформація з телефонами, як правило, розміщується у ліфтових кабінах», — зазначив начальник відділу з організаційної роботи департаменту з питань самоорганізації населення ДМР Владислав Макарець.

Не панікуйте, та дочекайтесь фахівців
Не панікуйте, та дочекайтесь фахівців
Довідка у ліфті
Довідка у ліфті

Раніше ми писали, що в Дніпрі встановлюють бетонні захисні конструкції. Також ми розповідали, що на залізничному вокзалі у Дніпрі посилили заходи безпеки.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.