Кіберполіція викрила організаторів шахрайського call-центру. Зловмисники телефонували громадянам під виглядом працівників банку випитували фінансові дані нібито для запобігання шахрайства. Отримавши ці відомості, привласнювали гроші.
Також вони оформлювали швидкі кредити та привласнювали суму позики. Так аферисти ошукали близько 18 тисяч іноземців. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на публікацію Кіберполіцію України.
Виявилось, що утворили call-центр троє мешканців Дніпра. Вони залучили до роботи 37 операторів, які телефонували громадянам Казахстану, видаючи себе за співробітників служби безпеки банків. Для конспірації шахраї використовували банківські рахунки, розміщені в офшорних зонах та криптовалютні гаманці.
У приміщенні, де розташовувався call-центр, та за місцями проживання фігурантів правоохоронці провели обшуки. Вони вилучили 45 одиниць комп’ютерної техніки, мобільні телефони, SIM-картки та чорнові записи. Під час огляду вилученої техніки кіберполіцейські виявили бази з персональними даними громадян Республіки Казахстан. Ці відомості використовувалися для привласнення грошей з їхніх рахунків.
Поліцейські відкрили кримінальне провадження за третьою частиною статті 190 (Шахрайство) ККУ. Санкція статті передбачає до восьми років позбавлення волі. Слідчі дії тривають.
Нагадаємо, чоловік з Дніпра заманив до себе дівчат, аби "показати цуценят", та зв’язав одну із них, що вирішив суд. Писали ми й про те, що у Дніпрі небайдужі громадяни допомогли затримати грабіжника. Також читайте, що затримано «ворів у законі» з Дніпропетровської області.