“Укрзалізниця” відновлює онлайн-сервіси після масштабної кібератаки

“Укрзалізниця” відновлює онлайн-сервіси після масштабної кібератаки
"Укрзалізниця" поступово відновлює роботу онлайн-сервісів

23 березня “Укрзалізниця” зазнала масштабної кібератаки на свої онлайн-сервіси. Тривалий час купити квитки онлайн було неможливо. Наразі компанія відновлює свої сервіси, але частина функціоналу все ще недоступна. 

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на публікацію “Укрзалізниці”.

Станом на ранок 27 березня, сайт та застосунок “Укрзалізниці” відновлені. На це пішло 89 годин. На першому етапі відновлення працюватимуть тільки базові функції – продаж та повернення квитків глибиною в 20 діб. 

Робота над відновленням усіх сервісів продовжується. Також працюють вокзали каси в посиленому режимі. Усі потяги курсують за розкладом. Водночас, при піковому навантаженні на онлайн-сервіси ще можуть виникати технічні проблеми. 

Враховуючи ситуацію, “Укрзалізниця” просить пасажирів користуватися застосунком виключно при нагальній потребі, як наприклад – придбати квиток терміново. Це допоможе зменшити навантаження та спростить відновлення всіх функцій. 

Наразі недоступними залишаються архіви придбаних раніше квитків. Проте самі квитки все ще дійсні – ви можете знайти їх у PDF-форматі на своїй електронній пошті. Іноді вони можуть потрапляти в папку “спам”. Крім цього, для посадки підійдуть і скріншоти квитків у застосунку. Якщо жодного з цих варіантів немає – покажіть при посадці квитанцію про оплату квитків у банківському застосунку. 

Повернути кошти за придбані в застосунку квитки або за автокупівлю можна через спеціальну форму. Посилання на неї ви знайдете на головній сторінці застосунку. 

Нагадаємо, що 19 березня ворог завдав чергового удару по залізничній інфраструктурі Дніпропетровської області. Також читайте, що у потяг Дніпро-Львів додали новий спальний вагон. Крім цього, Інформатор повідомляв, що у лютому у Дніпрі проходила виставка оновлених локомотивів

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube