20 липня у роботі Monobank стався масштабний збій. Застосунок не оновлювався та кошти на рахунки не надходили. Останній збій стався 1 серпня та тривав 10 хвилин. Користувачі зіштовхнулися з проблемою переказів Р2Р.
Про це пише Інформатор з посиланням на публікацію dev.ua. Співзасновник банку Олег Гороховський розповів, що проблеми є частиною рутинної роботи будь-якого банку. У випадку Monobank це більш помітно, бо ним користуються частіше.
“Ми ламаємося не частіше, ніж інші. Клієнти справді набагато частіше використовують нас, ніж звичайні банки. Минулого тижня було два збої, повʼязані між собою однією і тією ж самою проблемою. Вона вже усунута. Зараз спостерігається короткострокова проблема з відправкою Р2Р, вона вже локалізована”, — зазначив Гороховський.
Гороховський розкрив технічні деталі, причини та наслідки масштабних збоїв 20 та 26 липня, а також про третій випадок. За його словами, 20 та 26 липня збої в роботі банку виникли через проблеми з сервісом, який відповідає за взаємодію з блоком клієнтської бази. Через це в пікові навантаження він перестав працювати. Тоді збій тривав 3 години 20 хвилин.
“Ми це виправили і навчились відновлюватися швидко. В результаті друге аналогічне падіння тривало вже 50 хвилин. Потім було ще два, але ми піднялись за 10 і 6 хвилин відповідно. Короткий збій, який стався 1 серпня, трапився через тайм-аут сервісу Р2Р-переказів, який повертає контрактну книгу. Там йдуть постійні апдейти — якийсь патч був некоректний. Ми відкотилися на попередню версію — це нормальна поточна робота. Такі тайм-аути можуть траплятись декілька разів на тиждень по 2–10 хвилин”, — розповів співзасновник Monobank.
Нагадаємо, що українці можуть купити квиток на потяг за милі в Monobank. Писали ми й про те, як замовити картку Monobank. Також читайте, що “ПриватБанк” продовжив період використання карток.