Чимало українців зіштовхувались з продавцями неякісного взуття або іншого товару. Зазвичай магазини одразу зазначають, що товар після його використання начебто обміну не підлягає. Проте насправді це не так.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на головне управління Держпродспоживслужбу у Дніпропетровській області.
Зазначається, що відповідно до статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів», що протягом дії гарантійного строку (виробник, продавець чи інша особа) бере на себе зобов’язання з безоплатного ремонту або заміни продукції неналежної якості.
Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший за строк гарантії на основний виріб. Відповідні дані зазначаються у паспорті на продукцію або іншому документі, який йде у комплекті до продукції.
Тому при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк автоматично збільшується на час перебування неякісного товару в ремонті. Цей день фіксується від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.
У Держпродспоживслужбі зазначили, що у постанові Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172, затверджений перелік сезонних товарів. Їхній гарантійний термін починається від дати початку введення в продаж осінніх чи зимових товарів:
Нагадаємо, чи діє авторське право в Інтернеті та як захистити вашу творчість. Крім того, можете почитати, Що робити, якщо продавець відмовляється надати чек про сплату товару. Також можете почитати, чи законно, коли роботодавець замість офіційного оформлення пропонує відкрити ФОП.